11:11
top of page
חיפוש

11:11

עודכן: 3 במאי 2023


היום יום עוצמתי מאוד, שער 11:11, שזה אומר שיום זה מאפשר לנו להפעיל את הפוטנציאל שלנו לפתיחה ולהתעוררות של הלב . על פי הנומרולוגיה 11 הוא מספר מאסטר, שלא כמו מספרים אחרים , לא מחברים אותו. הוא מספר אינטואיטיבי וצינור נקי וישיר אל תת המודע שלנו, של מנהיגות, של חיבור לאמת האחת ולתודעה הרוחנית שלנו.בעשור האחרון אני רואה את המספר 11 בכל מקום, על הכסא שקיבלתי במטוס- 11, החדר במלון – 11 על המכונית ממול, על השעון… ועוד ועוד…לאחר מחקר של שנים , נוכחתי לדעת מה מספר זה מסמל עבורי ועבור כל האנושות במיוחד בתקופה זו…11 הוא מספר אינטואיטיבי, ערוץ לתת המודע, מספר של מנהיגות, עצמה אישית וחיבור אל הרוח.11:11 זהו קוד סימבולי שמניע בתוכינו זכרון סלולרי עמוק התעוררות אלוהית אל העצמה המולדת של נשמתינו.

כשאנחנו רואים 11:11 – הלב שלנו נפתח לטבע הרוח ואנחנו נאלצים להתעורר לאמת העמוקה שלנו כלומר, המספר 11 הוא מעין שעון מעורר ובו תזכורת לחזון הגבוה ביותר של יעוד נשמתינו על כדור הארץ.

וה- DNA שלנו הוא גם :11:11 , על ידי תופעה שהינה קוד גנטי, שפת אור המוטבעת ב- DNA שלנו המעצימה את הביטוי של הDNA ומעוררת את המתנות של החלק הרוחי והאינטואיטיבי שלנו. ועוזרת לנו להיזכר במקור נשמתינו.(הסבר מפורט בהמשך)בשנת 2003 פרוייקט ה"גנום  האנושי" הצהירו כי אנו משתמשים רק ב 5% מה DNA  שלנו וה- 95% הנותרים הינם "אשפה" , הם האמינו כי אין לו תיפקוד כלל בגופינו והוא תוצר לוואי של האבולוציה. אך, בשנים האחרונות בעקבות הפיזיקה הקוואנטית ובעיקר בגלל מחקר רוסי שנעשה ע"י דר גורדייב וכלל גם מומחים בתחום הביולוגיה, פיזיקה, חוקרי עוברים ובלשנים, והמחקר מגלה כי אותם 95% הם למעשה, שילוב אינטלגנטי ביותר של צפנים שמדבר "שפה" שפה ביולוגית  שמסבירה

2 דברים מהפכניים:

1. את מקור השפה האנושית2. ושישנו בתוך ה-DNA צופן/מידע שניתן לשנותכלומר, תאמינו או לא, ניתן לתכנת מחדש את ה- DNA שלנו הצפנים (רצפי הקודון) של ה DNA יכולים להיות מוחלפים או מופעלים.כשאנחנו רואים 11:11 בכל מקום ומתחברים לתדר האנרגטי של היום הזה 11/11 אנחנו מתעוררים ומפעילים את החלק של ה- DNA שכביכול הוא "אשפה" וכאשר הוא מופעל, אנחנו משוחררים מאשליית העולם הפיזי ומתעוררים לשדה הבריאה וליופי האלוהי ואהבת המקור הנמצאת בכל אחד מאיתנו.ומפעיל את האיחוד בין האנרגיה הנשית והאנרגיה הגברית, בגוף שלנו , בפעולה זו הגוף מתחיל לרפא את עצמו ולהתמלא בחיוניות רגשית ומנטלית. אנחנו מצליחים להתמיר מאבקים שמבוססים על פחד, כאב וניפרדות ומתפתחים לחיות יותר ויותר את העצמי הגבוה שלנו ביומיום כאדם הזוכר כי הוא נשמה הנימצאת במסע זה מבחירה ואנו מתחילים להתענג על החוויה האנושית על כדור הארץ במקום להתנגד לה.אנחנו לוקחים על עצמינו להפוך להיות לשותפים פעילים בבריאת המציאות החדשה ולוקחים חלק ביצירת תודעה קולקטיבית המבוססת על ערכים של חמלה, כבוד לחיים ואהבה אחד לשני.המספר 11 הראשון מבין 11:11 , מייצג את 2 סלילי ה-DNA של הסליל הספיראלי הכפול, וה- 11 השני מייצג את 11 הגופים האנרגטיים, או שדות ההילה שמקיפים כל סליל DNA בכל תא בגופינו.כשאנחנו רואים את ה- 11:11 או מתכווננים לשער 11/11 אנחנו יוצרים תדר חוזר בשדה האנרגטי של ה-DNA שלנו וכך מפעילים ומדליקים את הביטוי של ה-DNA הפיזי.בתמונה , תוכלו לראות את הסליל הכפול של ה-DNA וגם את 11 הגופים האנרגטיים שמקיפים כל סליל ומיייצגים את הקוד הגנטי הניקרא 11:11 (ונקרא גם 13 רמות תודעת הDNA דרך קוביית מטטרון) מתוך הכשרת מטפלים במודל "היזכרות" שאנו מלמדים בארץ ובחול.


אז איך מתחילים? הצטרפו אלינו לכנס הפיזי, הכנסו לאתר לעמוד האירועים. ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page