גוף האור הקריסטלי
top of page
חיפוש

גוף האור הקריסטלי

עודכן: 3 במאי 2023

האם מושג זה חדש לכם? בואו ננסה לגעת בקצרה בנושא מאוד רחב זה. תחילה, הגוף הראשון שאנו מכירים הוא גופינו הפיזי, אבל מה מאפשר לנו לחוות את החווייה הפיזית? מהו גוף האור הקריסטלי הנקרא גם בשמות נוספים: גוף המטריקס או גוף האור? ישנו גוף אור קריסטלי שנמצא סביב גופינו וישנו את גוף האור הקריסטלי המתעורר בתוך גופינו הפיזי.

אתחיל בהסבר על גוף האור הקריסטלי האנרגטי שסביב גופינו:

כאשר אנו יורדים כנשמה למימד החמישי אנו נולדים לתוך הצ'אקרה השמינית שלנו הנמצאת מעל הראש ונקראת כוכב הנשמה. כוכב הנשמה זה מי שאנחנו , האור שלנו, המתנות, היכולות, הכישרונות, הזיכרונות מכל הזמנים, הפוטנציאל העתידי… כאשר אנו יורדים לעולם החומר, ראשית כוכב הנשמה שלנו מקרין יהלום תלת מימדי הנקרא אוקטהדרון או בעברית תמניון בעל 8 פיאות, כלומר שתי פירמידות המחוברות בבסיסן.

אוקטהדרון (תמניון – 8 פאות)

הקודקוד העליון של היהלום יוצא מכוכב הנשמה שלנו והקודקוד התחתון מעוגן ומקורקע בצ'אקרה הראשונה שלנו, מתחת לצ'אקרת הבסיס הנקראת כוכב האדמה, בכך מתאפשרת ההולגרמה של גופינו הפיזי והמציאות הפיזית מתגשמת. גוף קריסטלי זה הוא כמו הבית של הגוף שלנו המקיף אותנו ומחובר אלינו באנרגיית השדה המאוחד המחבר את כל הקיים. בקורסים בהם אני מלמדת, אני מראה כיצד ניתן להפעיל את הגוף הקריסטלי על ידי תדרים, צלילים, צבע, הצהרות, קריסטלים וצורות גיאומטריות על בסיס "תורת האוקטבות". ההפעלה של הגוף הקריסטלי האנרגטי חשובה על מנת ליצור מרחב רוטט המזכיר לד.נ.א שלנו להדליק את החלקים הכבויים בו ולאפשר לגוף הפיזי שלנו להכיל עוד אור.




כעת נדבר על גוף האור הקריסטלי הממוקם בגופינו הפיזי:

ישנה בגופינו מערכת ביו גבישית/קריסטלית, לדוגמא: תאי הדם שלנו, חלבון הקלוגן, בלוטת האצטרובל, העצמות , הד.נ.א ועוד הם במהותם גבישיים במבנה שלהם. אולי נתחיל רגע בלהסביר מהו קריסטל או בשפתינו – גביש. על פי וויקיפדיה גביש הוא: "סידור של אטומים במקבץ מסוים בעל מבנה התלוי ביסוד של הקריסטל. המאפיין העיקרי של גביש הוא סדר פנימי ארוך טווח, כלומר, קיים מבנה בסיסי, הנקרא תא יחידה, החוזר על עצמו למלוא המרחב. תא היחידה הוא כמו אריח שבאמצעותו מרצפים חדר גדול. הגביש פותר את בעיית הריצוף הגיאומטרית, בשלושה ממדים. ישנם חומרים רבים המופיעים בטבע בצורת גביש, למשל מלח, קוורץ, קלציט."

ידיעה זו מאפשרת לנו להפעיל תדרים קריסטליים המדברים בשפת המערכת הביו גבישית ומפעילים את הזיכרון שנימצא בד.נ.א. מידע חדש ישן אותו ידעו בעבר התרבויות הקדומות, במצרים, פרו, למוריה ועוד רבים, מגיע אלינו שוב בימים מיוחדים אלו ומספרים על המעבר שלנו מגוף המבוסס על פחמן לגוף המבוסס על מבנה גבישי. במילים אחרות, ככל שנפתח את עצמינו לאהבה, תדר האהבה בתוכנו יחדור אלינו ויעלה לנו את התדר, מתדר נמוך וצפוף של עולם החומר אל מבנה בו התדר גבוה. האבולוציה של האנושות משתנה מד.נ.א של 2 סלילים ל-12 סלילים, כוח רב ישוב ושב אלינו ויכולות שכיבינו בעת הגעתנו למרחב ארץ יתעוררו וכבר בחלקנו ערים.

בנוסף, מידע זה מתבסס על שלוש עובדות מדעיות:

1. עוצמת המבנה הגבישי– לקריסטל מבנה גבישי בעל יכולת לאגור, לאחסן, לווסת, לזכור ולשדר מידע. למה הכוונה? קחו לדוגמא את קריסטל הקווארץ, ממנו עשויות קערות הקריסטל, גביש הקוורץ נמצא בכל כלי תקשורת בעולם, כל מחשב, טלפון, רמקול, רדיו, טלוויזיה, לוויין ובעצם בכל כלי שיוצר תקשורת. בשנות ה-80 IBM שהתחילו להבין את כוחו של הקוורץ, שכרו מדען למשך 20 שנה בשם מרסל ווגל שחקר את יכולות הקווארץ וגילה כי יש לו זיכרון וניתן לצקת לתוכו מידע ולשדר אותו. במקרה שלנו התיכנות יהיה לריפוי. וזה מה שהוא גילה: "הקריסטל פולט רטט שמרחיב ומעצים את עוצמת מוח המשתמש, כמו לייזר הוא מקרין אנרגיה בתבנית עקבית בריכוז גבוה ואנרגיה זו יכולה להיות מועברת ומשודרת לאובייקטים או בני אדם על פי רצון" על ידי שימוש בקערות הקריסטל כתדר, אנו מבקשים להעיר את המידע שנמצא במבנה הגבישי שסביבנו ובתוכנו על מנת להכיל עוד מידע ואור, ועל ידי תהודה סימפטתית.

2. מהי תהודה סימפתטית– לרטט אחד ישנה היכולת לשנות ולהשפיע על קצב של רטט אחר. לכל איבר, מערכת או חלק בגופינו יש תדר מסויים שצלילים מסויימים ודומים יהדהדו עימו. כלומר, כאשר אנו מכירים את הצלילים, אנו יכולים במודע להפעיל ולהעיר חלקים הרוטטים בתדר דומה, לדוגמא: קריסטל הרוטט (קערות הקריסטל או אבני קריסטל) מעיר ברטט שלו את הרטט הקריסטלי בגוף שלנו (הד.נ.א והגוף הקריסטלי), כיוון שהוא מדבר באותה השפה עם חלקים גבישיים בגופינו, במילים אחרות הוא מצא שפה משותפת עם גופינו.

3. אוקטבות האור– כל דבר ביקום רוטט בתדר שונה, תדרים מונעים על ידי צליל דומה, כמו שהסברנו קודם, אך מעבר לכך ישנו מבנה של אוקטבות ביקום, ממש כמו בפסנתר, שמופעלות על ידי צלילים דומים לדוגמא: אם נקליד על דו במרכז של מקלדת של פסנתר, התו הבא אחריו ירטוט וישמיע צליל, כלומר הדו באוקטבה הבאה ינגן מבלי שנגענו בו, כיוון שתדרים נעים באוקטבות, דו אמצעי באוקטבה ראשונה, נע לאוקטבה הבאה ומכפיל את כמות הרטט בשנייה (ההרץ), פעולה זו ממשיכה לעד גם כאשר המקלדת של הפסנתר נגמרה והופעלו בה כל תווי הדו בכל האוקטבות, הצליל הראשוני עדיין ימשיך להתנגן עד לאינסוף. מידע זה מאפשר לנו להבין כיצד צלילים נעים וכיצד אנו משפיעים עליהם והם עלינו, כלומר עם אנגן על קערת הקריסטל בתדר של צ'אקרת הבסיס שהוא סול , תדר זה מפעיל את כוכב הנשמה שלנו שהוא גם רוטט בתו סול אך נמצא באוקטבה הבאה.

נשמע מדע בדיוני? אני יודעת זו המציאות בה אנו חיים וזו רק הצצה…


כאשר אנו יודעים את צלילי 13 הצ'אקרות שלנו, אנו יודעים עם איזה צליל לעבוד על מנת להפעיל צ'אקרה באוקטבה גבוהה יותר, אנו חשופים לחוקי היקום ויכולים להפעילם במודע על מנת ליצור את המציאות שלנו. בתרבויות העתיקות הפעילו את גוף האור הקריסטלי ע"י הפעלת המרכבה, כלומר על ידי שימוש בתודעה, מעלים את המשולש התחתון בגוף הקריסטלי שלנו למעלה ואת העליון מורידים למטה, והמרכז הוא הלב הגבוה, כך נוצר מגן דויד תלת מימדי שהוא צורה גיאומטרית עתיקה ועוצמתית הנקראת מרכבה.

כאשר אנו מפעילים את המרכבה, אנו מחברים בין הרוח והחומר, בין הנשי והגברי, היין והיאנג לתדר אחד ובמרכזו נוצרת נקודה אנרגטית עוצמתית הנקראת נקודת האפס, זוהי נקודה בעלת פוטנציאל עצום ובלתי מוגבל!

בתרבויות העתיקות ידעו את כל המידע הזה ועשו שימוש בצלילים לריפוי וגם הפעילו את גוף האור באופן מלא , כלומר את המרכבה שזהו גוף האור כשהוא מופעל כדי להתעורר לאפשר הכלה של יותר אור ומעבר בין מימדים, מספרים על אליהו הנביא שהתעלה למימד הבא על ידי מרכבות האש. הכוונה היא למרכבה אנרגטית המופעלת על ידי גוף האור הקריסטלי שלנו .

הדהוד הכוונה מתוך הגוף הינו אחד הכלים שניתן לעשות בהם שימוש בכדי להפעיל את גוף האור הקריסטלי שלנו. כלומר, השימוש בקול שלנו, לא כזמרים אלא, על מנת ליצור ריפוי בעזרת קולנו. לאנשים יש נטייה לחסימה באזור זה ומאוד חשוב לפתוח אותה ולחצות את הקושי, זוהי זכותנו המולדת וזהו הכלי העוצמתי ביותר שזמין לנו, כולנו יכולים להמהם, לדבר, לבכות, לצחוק או להיאנח וכתוצאה מכך להירפא.

גוף האור הקריסטלי מחובר לשדה המטריקס המחבר את כל היקום וגם לרשת (גריד) שמקיפה את כדור הארץ, כאשר אנו מתעוררים ומעלים את התדר שלנו. חשוב שנתחבר לאדמה להתקרקע וגם לעזור לאדמה בריפוי שלה ובכך לאנושות כולה.

כאשר אנו מודעים להיותנו יותר מגוף פיזי ומודעים לגוף הקריסטלי שמקיף אותנו אנו מכירים בכך כי אנו ישות והוויה שלמה שבמהותה רוטטת בתדר האחדות. על ידי עבודה עם מודל "היזכרות" המבוסס על צלילי קערות הקריסטל, תדרים מרפאים, הקול האנושי, הכוונה והרצון, יוכל כל אדם לצעוד לעבר התפתחות מודעות, ריפוי והיזכרות בגוף האור הקריסטלי. ע"י שימוש בתדרים, צלילים, צבע, קריסטלים וצורות גיאומטריות אנו יכולים להיזכר בתדר המקור שאנו ולהכיר את חוקי היקום ולהיות בוראים שותפים לבריאה המופלאה שהיא חיינו!

התוכן מושך אתכם? הכנסו לפרטים באתר על הכשרת המטפלים במודל היזכרות שעובד עם התדרים החדשים וקוביית מטטרון.

ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page