White & Ori - What is the Remembrance Modality
top of page
חיפוש

מהו מודל "היזכרות" ?

עודכן: 3 במאי 2023

הבסיס של מודל "היזכרות" אומר, שכמו שבכל בלוט יש פוטנציאל להיות עץ אלון כך גם בכל אחד מאתנו, הפוטנציאל לבטא את הגדולה ולהגשים את תפקידו בעולם.

אנו טוענים שעל מנת להגשים את הפוטנציאל של הבלוט להפוך לעץ, אנו צריכים לטפח את התנאים הנכונים עבורו על מנת שיינבט, כמו שזרע היושב בכיס האיכר אינו יכול לנבוט, אלא, אם נטמון אותו באדמה ונאפשר לו את התנאים : הדשן, המים, האור והאהבה. המדיטציה, הצלילים המרפאים, התדרים והידע הם המאפשרים לזרע נשמתנו לנבוט ובעצם להיזכר, כיוון שאנו מאמינים כי אין אף אחד שיכול לתת לנו דבר ואין אנו יכולים לתת דבר לאף אדם, כולנו הגענו לעולם הזה עם כל מה שנידרש, ועלינו להיזכר , אבל לא רק להיזכר אלא, לאפשר את התנאים למה שניזכר, לבוא לידי ביטוי בחיי היומיום שלנו. שימוש בצלילים ותדרים באופן מודע מאפשר להזכיר לאדם את התדר הנשמתי המקורי שלו ולהעיר אותו לסיבה שהוא הגיע לעולם ולכן קראנו למודל "היזכרות" בהיזכרות מטרתנו לחבר את הנשמה אל העולם הפיזי באופן מלא ולחזק את תחושת השייכות. ללוות את המטופלים לרמה גבוהה יותר של בהירות, איזון, וחיבור למקור שלהם ולאפשר קרקוע ובחירה, מה שמשחרר מחסימות העבר ומעגן אותנו בהווה , בכך אנו יכולים  לחיות חיים זוכרים במצבינו הטבעי- מאושרים, מוגשמים ומלאי אהבה.

היזכרות עובדת בכמה רבדים, רובד הנשמה, הרובד הפיזי, והרובד המנטלי אנו למדים תהליכים של שינוי מחשבות מגבילות וחסימות שמונעות מאתנו להתקדם ולהגשים את עצמינו בחיים אילו. כיצד שדה הבריאה פועל וכיצד אנו יכולים לקחת חלק פעיל ולדבר את שפת הבריאה בתרגילים עוצמתיים שמשנים חיים. כאשר אנו עושים שימוש בצלילים, אנו שולחים תדר מסוים, הפוגש בחלק בתוכנו שרוטט באותו התדר (הזהה לו)  ומזכיר לו את מהותו, בואו ניקח דוגמא פשוטה, כאשר אנו מקישים בתו דו במרכז הפסנתר, התו דו שאחריו מגיב מבלי שנגענו בו (וכל תו מגיב כך), כל תדר מכיר את מהותו המקורית ומתעורר וניזכר במהותו . כך גם אנו, אם גופינו ונשמתנו ישמעו את התדרים הנכונים, הם יזכרו בתדר המקורי וישובו להרמוניה.

למרות שתוכנתנו להיות "פותרי בעיות" , אנו במהותנו "מחזיקי חזונות". הצליל חוצה את המחשבה ולא מנסה לפתור בעיות, כיוון שהמחשבה יצרה את הבעיות. איננו פונים אל הראש, אלא, עוקפים אותו ומגיעים ישר אל הלב ואל תדר הנשמה שלנו, משם אנו מקבלים את הבהירות והידיעה הפנימית לחזון שלנו.

לצליל יש כוח מופלא אשר חודר דרך כל חומר ומניע אותו עד לרמת התאים וה—DNA ולכן כל תנועה מתוכנו יוצרת עוד תנועה וכך פותחת חסימות אנרגטיות ואפילו חסימות פיזיות על ידי הרטט הנשלח עם כוונה .

אנו מאמינים כי הצליל , כפי שנאמר על ידי מורים גדולים בהיסטוריה, הינו רפואת העתיד, והעתיד שלנו כבר כאן ! בחרנו להיות שליחים של התודעה החדשה ולהפיץ את הידע שנשכח, לעשות שימוש בתדרים ובצלילים להיזכרות במהות האחת ואנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולצאת למסע של היזכרות במהותכם ובתפקידכם בעולם זה. ולחיות חיים שלמים ובריאים של הגשמה ואושר!

על פי מודל "היזכרות" אותו אנו מלמדים בארץ ובאירופה- המבוסס על 13 התדרים הבריאה, והצלילים האנרגטיים של הבריאה, ובעיקר רוצה לשים דגש על התו דו שהוא משמעותי ביותר ותיכף אסביר. על פי מבנה הניקרא קוביית מטטרון , ישנן 13 מרכזים אנרגטיים והם כולם עובדים ברזוננס האחד עם השני. המרכזים הם: שער האדמה (הרוטט ב-דו), כוכב האדמה (הרוטט ב-פה), צ'אקרת הבסיס (הרוטט בתו ב-סול), צ'אקרת המין (הרוטט ב- לה), מקלעת השמש(הרוטט ב-סי), הלב (הרוטט גם הוא בדו, כיוון שזו האוקטבה הבאה כבר, על פי חוק הרזוננס), צ'אקרת הגרון (רוטט בתו-רה), העין השלישית (רוטט בתו- מי), הכתר (רוטט בתו-פה), כוכב הנשמה (רוטט בתו- סול), שער סטלאר- הפליאדות- (רוטט בתו לה), שער אוניברסלי (רוטט בתו סי), והשער הקוסמי ה- 13 – מרכז שביל החלב (רוטט בתו דו-כיוון שגם זו האוקטבה הבאה אחרי הלב, על פי חוק הרזוננס).

שימו לב, שלושת לבבות הבריאה, רוטטים בתו דו שהוא התו של הלב שלנו. הלב של אמא אדמה, הלב שלנו והלב של שביל החלב הגלאקסייה שלנו. אתם בטח שואלים איך יודעים מה הרטט של כל מרכז אנרגטי ? את הצבע של המרכזים אנחנו יודעים , כיוון שאנחנו רואים את זה, למשל הלב הוא ירוק . כאשר אנו הולכים לספקטרום האור , ועל פי המתמטיקה של הצבעים , אנו מחלקים את מספר ההרץ של הצבע, בחצי כל פעם, כי ככה צלילים נעים מאוקטבה לאוקטבה, כלומר מכפילים את עצמם. אז אנחנו מקבלים את את הצליל של הצבע. עוד משהו מדהים , שמספר הפעמים שאנו מחלקים את ההרץ של הצבע כדי להגיע לצליל שלו היא תמיד 42 כולל המקור. בבריאה ,רק כאשר המים והאור ניפגשים ב-42 מעלות נוצר צבע, ובעצם נוצרת הקשת בענן. מדהים נכון? לכל אחד מהמרכזים האילו יש אלמנט מסויים שהוא מחובר אליו וגם צורה גאומטרית שמחזיקה את תדר האלמנט והמרכז האנרגטי.



בעבודה עם הצלילים אנו לא שואלים שאלות בעבודה עם הסאונד, אנחנו משתמשים בחוק הרזוננס, בו אנחנו מתחברים לבריאה דרך הצלילים ואותו חלק שלם של האדם מולינו ניזכר ורוטט חזרה את תדר המקור שלו. לכן כל העבודה שלנו והמודל הטיפולי ניקראים "היזכרות" . אנשים לא באים לקבל מאיתנו תשובות, כיוון שהתשובות הן בתוכם.. אנחנו רק מזכירים להם את התדר המקורי שלהם והם כבר ניזכרים לבד. ובעצם מה שמתעורר ברמה הגבוהה היא אהבה ללא תנאים. זהו המהות של כולנו. אנו עובדים עם מידע מאטלנטיס ובית המקדש, מתוך זכרונותיי מתקופת אטלנטיס, העבודה שעשינו אז וגם היום, היא בעיקר לחבר את הנשמה אל הגוף באופן מלא, אצל רב בני האדם הנשמה לא מעוגנת לאדמה באופן מלא, וזה גורם להרבה מאוד סבל , ריחוק מהיעוד שלהם ושיכחה לסיבה לשמה הם כאן. דרך צלילי קערות הקריסטל, שגם בהם עשינו שימוש באטלנטיס, ידענו את הצלילים של 13 המרכזים האנרגטיים של הבריאה ושלחנו רטטים אילו דרך חוק הרזוננס , לא רק על ידי הצליל, אלא, על ידי המידע שתיכנתנו אל תוך הקריסטלים ועל ידי זה שהקריסטל הוא מבנה גבישי וגם ה-ד.נ.א שלנו, שם מאוחסנים כל זכרונותינו, כך שהקריסטל שולח רזוננס של מהות גבישית ומעיר את הזכרונות הכבויים בדנא שגם הם במהותם גבישיים. לגבי היהדות, ניתן לראות שבין כל 12 השבטים היה שבט שלם שתפקידו היה לשמור על התדרים ולהחזיר את חלקי הנשמה אל הגוף דרך הצלילים והשירה, לשבט זה קראו שבט הלוי, גם שם הייתי וגם שם עשינו עבודה דומה מאוד,  רק העבודה בבית המקדש נעשתה בתפילת השפה העיברית לדוגמא, ברכת הכהנים או אנא בכוח…

עד כה הכשרנו מטפלים במרכז שלנו בצרפת, ובשנים האחרונות מכשירים מטפלים גם בארץ שיש להם קריאה זו מעומק נישמתם . הכנסו לקרוא את הפרטים על הכשרת המטפלים במודל היזכרות ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page