אל תוך מאורת הארנב… כיצד יוצרים שינוי ? ולמה קשה לשמור על שינויים שיצרנו ?
top of page
חיפוש

אל תוך מאורת הארנב… כיצד יוצרים שינוי ? ולמה קשה לשמור על שינויים שיצרנו ?

עודכן: 3 במאי 2023

כולנו יודעים שהמחשבות שלנו משפיעות על חיינו, אך כמה מאיתנו קמים כל בוקר ויוצרים את העתיד שלהם באופן מודע ? לא הרבה ! למה ? כיוון שרב בני האדם, לא באמת מאמינים שזה אפשרי. אם הייתם יודעים בתחושת הבטן העמוקה ביותר שלכם, שהמחשבות שלכם יוצרות את המציאות, האם הייתם מפספסים יום אחד ? האם הייתם נותנים למחשבה שאתם לא רוצים שתתגשם להתגנב לתודעתם ? ממש לא !

האם ידעתם שבכל יום, אנחנו חושבים בין 60-70 אלף מחשבות, ומתוך כל המחשבות האילו שאנו חושבים, 90 אחוז הן אותן מחשבות כמו מהיום שלפני. מטורף נכון ? ומה שיותר מטורף, זו המשמעות של כל זה, זה אומר שאותן מחשבות יובילו תמיד לאותן בחירות, אותן בחירות תמיד יובילו לאותן התנהגויות, אותן התנהגויות תמיד יובילו לאותן התנסויות שיובילו לאותן תוצאות, אותן התוצאות יצרו את אותם הרגשות, ואותם הרגשות המוכרים, יניעו את אותן המחשבות בדיוק… שוב ושוב ושוב… לא פלא שקשה ליצור שינוייים, לא פלא שאנחנו מנסים וחוזרים שוב ושוב לאותן התנהגויות ואותן הדפוסים…

חשבו על הביולוגיה שלכם, המעגלים החשמליים במח, הכימיה, ההורמונים, הפיזיולוגיה והביטוי הגנטי, גם הם יהיו תמיד זהים לאיך שאתם חושבים, איך שאתם פועלים ואיך שאתם מרגישים. ולכן, מה שניתן להבין זה, שהאישיות שלכם יוצרת את המציאות האישית שלכם. והאישיות שלכם מורכבת מ: איך שאתם חושבים, פועלים ומרגישים. אז האישיות הנוכחית שקוראת כעת, יצרה את המציאות האישית שנקראת- החיים שלכם.

אז מה עושים אם רוצים ליצור מציאות אישית חדשה ? *התחילו לחשוב על כל מה שחשבתם עד כה ולשנות את המחשבות האילו, *שימו לב להרגלים והתנהגויות הלא מודעות שהובילו אתכם לאותן התנסויות, שיצרו את אותם הרגשות, שלמעשה, מאשרים מחדש את אותה הזהות שלכם *עצרו לשאול את עצמכם, האם אתם רוצים לפעול ולבחור באותה הדרך הישנה   שלא משרתת אתכם,  או ליצור את השינוי שאתם רוצים ? *התבוננו על הרגשות שאתם משננים, שהפכו לחלק מהאישיות שלכם, באמת    עצרו רגע ובחרו במודע,  אם אתם רוצים את הרגשות האילו בעתיד שלכם ?

אז איך עושים את זה ? הכלים הכי משמעותיים בעיננו, שנמצאים כרגע ברשותנו הם: * המדיטציה, שהיא כלי ההתבוננות האולטימטיבי. * והצלילים המרפאים, שניתן לעשות בהם שימוש, כדי לחצות את המיינד ולחבור ישירות ללב ולנשמה. כלים אילו מאפשרים לנו לחיות בהווה, לחוות את ההיזכרות במי שאנחנו מעבר לזהות ולסיפור שאספנו בחיים עד כה.

כל מחשבה שחוזרת על עצמה למעשה נולדה מתוך התנסות מן העבר או פחד מן העתיד. כך שלמעשה אנחנו לא בהווה ולכן אין לנו גישה לחלק היצירתי, היוצר, האלוהי שבתוכנו. רב בני האדם רוצים ליצור מציאות אישית שונה, מבלי לשנות את הזהות שלהם, אך זה לא אפשרי ! אנחנו צריכים להפוך למישהו אחר, אנחנו ממש חייבים לשנות את מי שהיינו עד כה. כלומר, אנחנו לא יכולים להיות גולם ופרפר באותה העת, עלינו למות מהיותנו גולם על מנת להפוך להיות לפרפר. אז מה קורה כשחוזרים שוב ושוב על אותן מחשבות , התנהגויות והתנסויות ? אתם מאלצים את המח שלכם לשדר באותו רצף ותדירות , באותן קומבינציות ואותם דפוסים בכל יום. וכל עוד תגרמו למח שלכם לעבוד באותו האופן, אתם משכפלים את אותה רמה של מיינד או דעת , אתם יוצרים רכיב קבוע בחומרה של המח ויוצרים "חתימה סופית" (אבל אל דאגה, ניתן לשנות אותה:), החתימה הזו היא כמו "הקופסא השחורה", מחשב העל של המח, אז לחשוב מחוץ לקופסא, אומר שאתם גורמים למח שלכם להתחיל לשדר רצפים ותדירויות חדשות וקומבינציות ודפוסים חדשים ובכל פעם שאתם גורמים למח שלכם לעבוד שונה, אתם משנים את דעתכם, כיוון שהמיינד/דעת – הוא המח בפעולה. אם כן, הפנימו את זה , אילו שלושת המרכיבים המאפשרים לנו להיות בתהליך יצירה חדש : 1. מידע, ידע. ובעקבות כך : 2. חיבור רגשי חדש והפעלת רגשות מסויימים באופן מודע – כלומר – יצירת זהות חדשה. 3. והיכרות עם העצמי וקבלה של כל מה שאני מגלה על מנת ליצור שינוי, בכל פעם שאתם רוצים לשנות משהו, עליכם לקבל את הקיים, אם אתם לא מקבלים את הקייים, אתם למעשה מתנגדים לו ולכן הוא מתחזק ומקשה עליכם ליצור שינוי. בכל פעם שאתם לומדים משהו חדש, אתם מרגישים אחרת וכך אתם יוצרים הקשרים חדשים במח שלכם וזה בעצם מסביר מה זה ללמוד, ללמוד זה ליצור הקשרים סינאפסיים חדשים במח וכמו שאני תמיד אומרת לתלמידים שלנו, כדי לשמר שינוי חדש שיצרתם, אתם צריכים לזכור, לשמר ולתחזק את ההקשרים החדשים האילו שיצרתם. לורייט קנדל , זוכה פרס נובל בשנת 2000, גילה כי כאשר אנשים לומדים, אפילו פיסות מידע מעטות , הם משכפלים את כמות ההקשרים והמעגלים החשמליים בחלק מסויים במח, מ – 1300 הקשרים ל – 2600 הקשרים. אבל אם הם לא חזרו לשנן וללמוד שוב את המידע שלמדו תוך שעות או ימים ספורים, המעגלים האילו מתנתקים וניפרדים חזרה. אז כאשר אתם מתחילים ללמוד מידע משמעותי על טבע המציאות , על עצמכם, על המדע החדש של האפשרויות, אתם מתחילים לשדר את המידע הזה במוח שלכם ואתם יכולים לחזור עליו, כך שברגעים החלשים ביותר שלכם או בשעות החשוכות ביותר, לא תשכנעו את עצמכם שאין אפשרויות אחרות . כשאתם גורמים למח לעבוד באופן שונה . אתם משנים את המיינד/דעתכם . כך שמחשבות חדשות מובילות אתכם לבחירות חדשות, ובחירות חדשות מובילות להתנהגויות חדשות, והתנהגויות חדשות יוצרות התנסויות חדשות , והתנסויות חדשות יוצרות רגשות חדשים ורגשות חדשים אילו יוצרים מחשבות חדשות – וזו אבולוציה – ושינוי אמיתי !!!

אז איך מתחילים? הצטרפו אלינו ליום מרגש,לכנס מיוחד בבית ציוני אמריקה כנס "מוסיקה ותודעה והכנסו ללינק האירועים הקרובים

ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page