ארבע רמות התודעה
top of page
חיפוש

ארבע רמות התודעה

עודכן: 28 בספט׳ 2023


היה לי חשוב להעלות לכם פוסט משמעותי על ארבע רמות התודעה, מכיוון שהוא משמעותי לקבוצה כאן ולתהליך שאנו עוברים, על מנת שננוע אל עבר תודעה גבוהה יותר, שאינה תלויה בדבר מחוץ לנו. ובשביל שזה יקרה, בואו נכיר את 4 רמות התודעה ואיפה אנחנו נמצאים.

במסע ההיזכרות שלנו, אנחנו זוכרים שאנחנו נשמות שחוות חוויה אנושית. בתודעה זו, אנחנו יכולים להאמין במשהו מחוץ לנו שיכול להשפיע על הגורל שלנו.

אך, כשאנחנו בנפרדות, בתוך עולם האשלייה, לא רק שאנחנו מאמינים באמונות שמישהו או משהו יכול להחליט על גורלנו - אלא גם שהן משפיעות עלינו, כיוון שאנו בתדר זהה. כלומר, שידרנו את האמונה, והתדר של האמונה חזר אלינו, כהתנסות.

בני-אדם נמצאים כאן במסע, שמהותו היא להביא את אור הבריאה למציאות הגשמית.

לא כולנו באותה רמת תודעה, נכון, אך עלינו לזכור שיש רמות תודעה, ולנוע תמיד לעבר הרמה הבאה, שמוציאה אותנו לחופשי מתוך כלא האמונות של העולם הישן.

וישנן 4 רמות תודעה, ואנחנו לעיתים נעים בין אחת לשניה, ויש תחומים בחיים בהם אנחנו ברמת תודעה גבוהה יותר ובתחומים אחרים ברמות אחרות...

אז מהן ארבע רמות התודעה?


רמת התודעה הראשונה היא: הקורבן

האמונה שמישהו יכול להשפיע על הגורל שלי מחוץ לי, האמונה שהנסיבות מחליטות על החיים שלי. אלו אנשים שיאמינו ב"עין הרע" או בזה שיש אנשים, כוכבים, מצב המשק, שיכולים להשפיע על המציאות שלהם. ושוב, כיוון שהם מאמינים בכך, חוק הרזוננס על פי השדה הקוואנטי פועל, משיב תדר זהה בחזרה. התדר שחוזר אל חיינו, הוא זה המבקש מאיתנו לצאת מהלופים של החוויות שאנחנו מייצרים בחיים שלנו שוב ושוב, ומבקש ליצור חוויות חדשות שמונעות מבחירה מלאה, ולא מאמונות שנטמעו בנו בעבר בתת המודע שלנו - כלומר, אוטומטים.


רמת התודעה השנייה היא: היוצר

היוצר יודע שהוא יוצר את המציאות של חייו. לא משנה מה קורה לו, הוא מודע לזה שברמה עמוקה יותר, הוא יוצר את מציאות חייו על מנת להתפתח. הוא לא מאשים אף אחד, ולכן גם יותר קל לו לסלוח. הוא מכיר במעגל הגדול יותר של הבריאה, ופועל ממקום זה. הוא מכיר בכח של המילים שלו, המחשבות שלו והפעולות שלו, וער לבחירות שלו. הוא מודע לחלקים שבתוכו שלא מודעים ולאוטומטים שלו, והוא יודע להשתמש בחוקי הבריאה על מנת ליצור מציאות אחרת.


רמת התודעה השלישית היא: הצינור

הצינור יודע שהוא כלי של הבריאה, ולכן הוא מתערב כמה שפחות. הוא יודע שהבריאה נמצאת בכל מקום, ומבין כי היא נמצאת גם בתוכו. הוא מאפשר לה להתגלות בפניו, הוא לא מתווכח עם המציאות, אלא מקבל אותה. הוא לא מתנגד לקושי, הוא מקבל אותו כהזדמנות. הוא גדל ומתרחב בכל פעם שהוא חווה כיווץ, כי הוא מבין שהכל נמצא בתוכו, וכל שעליו לעשות זה לאפשר לנוכחות זו להתבטא בחייו דרכו ומתוכו!


רמת התודעה הרביעית היא: הוויה

זהו מצב שבו הזהות נעלמת, ומתמזגת עם הבריאה עד לכדי מצב של אחדות טוטאלית. אין שניים - זה שחווה וזה שמספר על החוויה - אלא, יש אחד!

את החוויה הזו חוויתי בתקופת ההתבודדות בה שהיתי במשך שלושה חודשים, אני חווה אותה בכל פעם שאני הווה דרך השירה שלי. זהו מצב שבו אנחנו "נעלמים" אל תוך יצירה. היצירה מאפשרת לנו את התבטלות האגו, להתמזג עם הבריאה, ולהיות בנוכחות מלאה - ללא הזהות הזמנית. כלומר, בהווה מוחלט, בהוויה.

כולנו חווים רגעים של הוויה, אך לא בכוונה תחילה. תודעה של הוויה היא מכוונת.

זהו לא מצב סטטי, זהו מצב שאנחנו נעים איתו במהלך החיים על פי רמות התודעה שאנחנו נמצאים בהן.

בנוסף, אציין כי כתודעה שלמה, עלינו לחיות באיזון תודעתי בין האנרגיה הנשית והגברית בתוכנו (זה כבר לפוסט אחר).

הדבר הראשון שעלינו לעשות כדי לנוע לרמת תודעה גבוהה יותר הוא להתבונן על כל החלקים בחיים שלנו - בריאות, זוגיות, הגשמה/קריירה, רוחניות, קהילה, מצב כלכלי… ולכל אחד מהם, לראות בכנות איפה אני נמצאת.

למשל, בזוגיות - האם אני מחכה לזוגיות שלי להגיע אליי? זאת אומרת שאני תלויה במה שקורה מחוץ לי, זוהי תודעת קורבן.

למשל, בהגשמה שלי - האם אני מתאמצת ליצור הצלחה בקריירה שלי ולהגשים את עצמי? אם כן, אני בתודעה של יוצרת.

למשל בכסף - אם הכסף זורם אל חיי ללא מאמץ, ואני אפילו לא חושבת עליו, אני בתודעה של צינור/מאפשרת.

בבריאות - אם הגוף שלי איבד איזון, כלומר יש לי איזושהי "מחלה", ואני מחפשת פיתרון מחוץ לי, ולא פועלת על מנת לרפא את עצמי, אני בתודעת קורבן.

ברוחניות שלי - האם אני יוצרת תקשורת עם הרוח שבי באופן קבוע? או שמחכה שמשהו יצא מאיזון כדי ליצור תקשורת, או ללכת לסדנא או מטפלת מחוץ לי?

וכן הלאה...

אותו דבר ניתן לבדוק בכל תחום בחיים, וכמובן - כשאני חווה אחדות עם הבריאה ומצליחה להביא את האור הזה למציאות, אני בתודעה של הוויה, וזו התודעה שאנחנו במסע הגילוי שלה. למה גילוי? כי היא כבר בתוכנו, אנחנו רק צריכים לטפח את התנאים ולהמשיך להתפתח, לאפשר לה להתגלות מתוכנו ולנצור רגעים של היזכרות, בהם אנחנו האחד.

רוצים להעמיק? הצטרפו לקורס שלנו לארבע רמות התודעה כרגע הוא במחיר מיוחד, 60% הנחה ל- 24 שעות בלבד ! https://whiteori.ravpage.co.il/vayehior


ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page