התיישרות גלאקטית - חכמה עתיקה - הדור הזה
top of page
חיפוש

התיישרות גלאקטית - חכמה עתיקה - הדור הזה

עודכן: 3 במאי 2023


אתם בחרתם להגיע בתקופה זו לכאן, ליקום העצום הזה. כמו שאמרו התרבויות הקדומות, בהתיישרות זו אנו מקבלים תדרים של אהבה, פעימות של אור עצומות

ממרכז הגלקסיה אלינו, ומייצגים את המחזור שהסתיים של 225 מיליון שנה, ובדור הזה לידת מעגל חדש של אבולוציה. הם דיברו על מפתח לעתיד כדור הארץ, ומה נשאיר לדורות הבאים.

כשאנחנו אומרים תרבויות קדומות אנחנו מתכוונים, למוריה, אינקה, מאיה, אצטקים, אינדיאנים, מצרים הקדומה ועוד… מעשה, ההתיישרות הזו שולחת אלינו תדרים גבוהים של אהבה, וניתן למדוד את התדרים האלו במה שנקרא "שומאן רזוננס". חוקר רוסי מנאסא בשם אלכסיי דימיטרי מראה כי ב-20 השנה האחרונות יש שינוי אנרגטי עצום בכל הרטט האנרגטי - לא רק בכדור הארץ, אלא גם בכל מערכת השמש, שלא קרתה מאות שנים. התרבויות הקדומות כמובן ידעו על כך, אך היום לשמחתנו ניתן לראות את זה גם מדעית.

כאשר אנחנו נשטפים בתדרים אלו - אנחנו משנים את הד.נ.א שלנו, הסביבה שלנו משתנה - ולכן זה משנה את ה ד.נ.א שלנו. וזה כמובן גם כולל גם את המחשבות, הרגשות וכולי… אך נתמקד כרגע רק על הפעימות של התדרים האלו, ששוטפים את האטמוספירה ואת הד.נ.א שלנו לרמת האבולוציה הבאה שלנו.

אז אנחנו נמצאים בשינוי עצום שמשנה את הד.נ.א שלנו. אנו יכולים להיות שותפים יוצרים, ולחוות את הבחירה האמיתית מתוך ההיזכרות שלנו במסע נשמתינו. לשער הפלנטארי שנכנסנו אליו יש השפעה פוטנציאלית להעיר היבטים בד.נ.א של האנושות, ובפועל העירה 24 קודי אור ד.נ.א מתוך 64 קודי אור ד.נ.א אפשריים. כאשר 24 קודי אור הד.נ.א הראשונים של האדם מופעלים, יש לו את הפוטנציאל להתעלות מעל לאמונות המוגבלות של העצמי, ולאמץ את הווייתו הרב-מימדית. ישנן דרכים עוצמתיות להעיר את קודי האור בד.נ.א - בראשן, ידע על המבנה הגלקטי, צלילים ומדיטציות. במודל ההיזכרות, בעזרת תדרים ומדיטציות, אנו מלמדים מודל זה צעד אחד צעד, להעיר את קודי האור בד.נ.א.

ואם זאת, לאלו הצועדים בדרך הרוחנית בלמידה עצמית, מזדמנות בדרכיהם המדיטציות והצלילים שהם זקוקים להם כדי לעבור לשלב הבא… כל אחד מוזמן להתחבר במדיטציה למימדים גבוהים ולשכלל את החיבור הזה באמצעות טונים המאפשרים מעבר בין מימדים.


ידע להרחבת התודעה... ההתיישרות הגלקטית


היקום שאנחנו חלק ממנו מורכב מבערך 125 ביליון גלקסיות (זה מה שהטכנולוגיה שלנו מאפשרת לראות). כל גלקסיה רחוקה אחת מהשנייה בכמיליון שנות אור. קחו בחשבון ששנת אור אחת שווה ל- 9.5 טריליון קילומטר. מתוך 125 ביליון גלקסיות, ישנה גלקסיה אחת, שהיא נקודה אחת מבין ביליון הגלקסיות ביקום - ובה בחרנו לחיות, גלקסיית שביל החלב, שהקוטר שלה הוא 100 אלף שנות אור.

כדור הארץ נמצא כשני שליש ממרכז שביל החלב על זרוע אוריון. למעשה, שביל החלב נראה לנו בשמי הלילה כמו דיסק שטוח, כיוון שאנו נמצאים על זרוע אחת מבין הזרועות הספירליות שיוצאות מהמרכז שלה, כך שאנו מביטים מתוך שביל החלב - ולכן רואים את הפס הלבן.

בגלקסיה שלנו בין 200-400 ביליון כוכבים, וכולם בתנועה סביב המרכז הגלקטי. כלומר - הכל בתנועה.



מחזוריות הבריאה ופעימת האהבה


כל הבריאה שלנו נמצאת בתנועה...

בשנת 2012 כדור הארץ וכל מערכת השמש סיימו מחזור סביב קבוצת כוכבים שנקראת "הפליאדות", שבמרכזה כוכב בשם "אלסיני", שהוא השמש המרכזית של "הפליאדות". תום סיום מחזור זה נקרא "עידן", והוא לוקח כ- 26,000 שנים לסיים סיבוב שלם סביב אלסיני. כל עידן כזה הוא מזל אסטרולוגי של כדור הארץ, כלומר - כעת נכנסנו לעידן הדלי.

**ישנו מחזור נוסף שהסתיים סביב עוד כוכב שנקרא סיריוס

***בנוסף, הסתיים מחזור נוסף - מערכת השמש וכדור הארץ סיימו מחזור של 225 מיליון סביב שביל מרכז שביל החלב.

כלומר, מערכת השמש שלנו חגה סביב אלסיני במשך 26,000 שנים, אלסיני בעצמה חגה סביב שמש מרכזית גדולה יותר, שהיא למעשה סיריוס, ונדרשות 225,000 שנים כדי להשלים מחזור סביב סיריוס. ואז, הגלקסיה שלנו בעצמה - הזרועות הספירליות האלו שלה חגות, למעשה, סביב הליבה המרכזית של הגלקסיה.

אז בעוד שמערכת השמש חגה סביב אלסיני, אלסיני חגה סביב סיריוס - וכל אלו חגות סביב הגלקסיה. המדע מעריך כי נדרשות 225 מיליון שנים להשלים מחזור אחד שלם סביב המרכז הגלקטי. ייתכן שאם תחפשו את זה בגוגל, תמצאו שכתוב בין 220 או 230 - זה משתנה.

ההתיישרות הזו שולחת תדרים עוצמתיים ממרכז הגלקסיה, דרך שלושת השמשות, אל האטמוספירה של כדור הארץ ומעלה את התדר של הכדור (שומאן רזוננס) מ-7.8 הרץ, שזה היה מאות שנים, ל-23 הרץ (זה לא סטטי, וזה השתנה עכשיו, אחרי אלפי שנים). אלו למעשה התדרים החדשים שאנו חווים.

עצם זה שאנחנו יודעים את זה, למרות שכל זה לא תמיד ברור, אך עם הטונים הנכונים והמדיטציות הנכונות, ניתן לעבוד עם התדרים החדשים מבלי לחוות קושי וסבל, בלבול ותשישות.


כתבו לנו לוואטסאפ אם תרצו פרטים על הכשרת המטפלים שלנו:

055-9101911


שתהיה שנה קסומה ומעצימה.


ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page