התעוררות למודעות 13.13 הרץ
top of page
חיפוש

התעוררות למודעות 13.13 הרץ

עודכן: 3 במאי 2023

זהו פוסט מתקדם, אנא קראו אותו מספר פעמים.


**מומלץ לקרוא את הפוסטים מספר פעמים, לנשום עמוק ולהתחבר אל הלב.**** ***התעוררות למודעות גבוהה-יותר ב-13.13 הרץ*** בתמונה שצירפתי, רשמתי את תדירויות ההרץ לתבניות הרטט האלוהיות של מרכזי האנרגיה/הצ'אקרות שלנו (מבוסס על הכשרת המטפלים במודל "היזכרות"- סאונד קריסטל הילינג ). כפי שניתן לראות, התאים הבראשיתיים שלנו מחזיקים בתבנית הנשגבת של תדירות 120 הרץ (סול דיאז), ויושבים בין צ'אקרת הבסיס ב-194 הרץ (התו סול) וצ'אקרת העצה (המין) ב-220 הרץ (התו לה). כאשר כדור הארץ רוטט ב-13.13 הרץ, לא רק שהתאים הבראשיתיים שלנו יופעלו/יתעוררו (עקב תנועת האנרגיה באוקטבות דרך 210 הרץ), אלא גם אוקטבה אחת מעלה - השער שבין סול דיאז ב-420 הרץ (בין כוכב הנשמה שלנו והשער הכוכבי של הפליאדות) מהדהד/מופעל גם הוא דרך תנועת האנרגייה באוקטובות. המודעות שלנו מעירה ופותחת דלת רב מימדית אל ממלכות מודעות גבוהות-יותר, בעוד שכדור הארץ ב-13.13 הרץ משחרר את תודעת האנושות לשער הסול דיאז ב-420 הרץ. אנו הופכים לערוצים-מודעים של תבונות בנות שישה מימדים אל תוך מודעות-נשמתנו בת חמשת המימדים. תודעת-נשמתנו בת חמשת המימדים מכונה "תודעת תבונה". היא מודעות לכך שאתם נשמה החווה חוויה אנושית כאן על כדור הארץ. מודעות שבזמן שברמה הפיזית "נראה" שגופכם נפרד (מכדור הארץ, האנושות, היקום), אתם למעשה פרקטל של שדה הבריאה כולו דרככם. אתם יודעים עמוק בלבכם שאתם הנכם חוט חיוני ברשת-החיים, אתם חלק בלתי-נפרד מהשלם. לכן אתם בוחרים לחיות את חייכם בשירות למען משהו גדול מכם, רשת המודעות הקוסמית הזו… משום שמה שאתם עושים לעצמכם, אתם נותנים כמתנה לשדה - ומה שאתם נותנים לשדה, אתם מקבלים בחזרה. בעוד שאנו מתעוררים למודעות בת שישה-מימדים כאשר פעימת-ליבו של כדור הארץ ב-13.13 הרץ המפעילה את שער ה-420 הרץ (בין כוכב הנשמה שלנו והפליאדות), אנו נמשכים להתעלות מעל למבנים ולמערכות הפטריארכליים אשר הינם מעשה-ידי-אדם של עולמנו ולצעוד אל תוך התנועה המולדת, הריקוד החושני בתוך אמא אדמה. אנו "רואים" את העולם דרך לבבותינו והאינטואיציה שלנו היא זו שמניעה את חיי היום-יום שלנו. אנו נקראים לפעולה להסגיר את עצמנו ולהרשות לעצמנו להתפתות על-ידי האהבה והיופי המהפנטים של האדמה שלנו… וללכת בעקבות ההדרכה שלה לשרת את האהבה ולהשתתף באופן מקודש בריפוי ההתפתחותי האישי והכוכבי.


***גלי אהבה גלקטיים - הפעלה תאים בראשיתיים*** ישנו צד יפיפה נוסף לסיפור ההתעוררות ההתפתחותית הגלובלית הזה. בעוד שכדור הארץ "מגיב" לסביבה הקוסמית בכך שהוא פועם בתהודת 13.13 הרץ הרמונית, האנושות וכל צורות החיים על כדור הארץ נשטפים ב"גלי אהבה גלקטיים" מליבת גלקסיית שביל החלב עצמה - השער הקוסמי. מאז 1987 גלי האהבה הגלקטיים הללו התעצמו בכוחם וימשיכו לעשות זאת ככל שנתקדם ונתקרב אל 2040, עידן הזהב. גלי האהבה הללו מאפשרים שינוי בתודעה, קפיצה אבולוציונית עבור האנושות אל תוך כדור ארץ חדש, התעוררות האנושות משנתה ואל תוך יצירה-משותפת של כדור ארץ חדש ויפיפה. בעוד שהשער הקוסמי משחרר את גלי האהבה הקוסמית שלו בין 512-544 הרץ (דו ו- דו דיאז), גלי האנרגיה הללו זורמים מטה אל כדור הארץ באוקטבות, פותחים את הלב/הלב הגבוה שלנו ב-256-272 הרץ או דו ו- דו דיאז (ההרמוניה הראשונה) ואז גם את צ'אקרת הבסיס/התאים הבראשיתיים שלנו ב-194-210 הרץ או סול ו- סול דיאז (ההרמוניה השנייה או "החמישי המושלם" בתיאוריה המוזיקלית). אנא שימו לב, כי אנו למדים אודות "החמישי המושלם"/יחס פיבונאצ'י/מרווח הרמוני בהכשרת המטפלים במודל "היזכרות" על-מנת לסכם את השלמות הפשוטה-אך-נשגבת של כל מה שכתבתי מעלה… בזמן זה על כדור הארץ אנו יושבים באופן קולקטיבי ב"זמן-שבין-זמן". המבנים הישנים של כדור הארץ (תאגידים, ממשלות, דת) מתפוררים ואנו נקראים לאחוז עמוק בלבנו, חזון של עולם חדש ויפהפה המשגשג דרך אהבה, חמלה ואדיבות. פעימת-הלב של כדור הארץ ב-13.13 הרץ תומכת במעבר שלנו וגם המרכז הגלקטי/הלב הקוסמי בעצמו מדריך את ההתעוררות שלנו דרך גלי האהבה שלו. כל שאנו נקראים לעשות הינו להתחייב לחזון גדול-יותר של עולמנו דרך לבנו. הרשו לחזון הזה להדריך אתכם לנקוט בצעדים הנדרשים על-מנת לחיות בתאום הרמוני עם קריאת הנשמה שלכם בזמן השינוי הגדול הזה. אנו נקראים להתאחד עם עצמנו, להתאחד זו עם זה ולאחוז באופן אינטואיטיבי את החזון הכביר ביותר על כדור הארץ בעוד שאנו מולידים את עצמנו ואת הכוכב שלנו אל תוך מצב הוויה מאוחד, מואר ואוהב. אברך לסיום בברכה של האקדמיה להיזכרות- אום אה אום, שזה אומר- אני רואה את האלוהי שבך- הכל אחד ! מוזמנים להכנס לקבוצה שלנו ולקרוא על הפעימה הראשונה של ההכשרה בראש הדף.

אני מזמינה אתכם להתבונן על התמונה עם המבנה הגאומטרי ולאמר "אני אהבה אלוהית" , כך אנו משתמשים בצבע הלב והלב הגבוה , בצורה הגאומטרית ובהצהרה שמפעילה אותו, אם תרצו השמיעו בקול את הצליל של הלב- אה... ושימו לב כיצד תדר האהבה מופעל בכם. שימו לב שגם אם אתם לא מבינים הכל בשכל, תנו ללב שלכם להתחבר לתכנים, לאט לאט הכל ייעשה מובן יותר ויותר... והמשיכו ללמוד ולהתפתח. באהבה, ו'איט



ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page