להתחבר ל"אני הנני" שלך
top of page
חיפוש

להתחבר ל"אני הנני" שלך

עודכן: 3 במאי 2023


אז איך אנחנו מחברים את הזהות העצמית עם תודעת "אני הנני" שלנו?

המסע שלכם כאן על כדור הארץ, כנשמה המאכלסת גוף גשמי, מספק את ההזדמנות עבורכם לשחרר את עצמכם מהגבולות והאמונות-המגבילות אשר כפיתם על עצמכם, על-מנת לחוות את האמת שלכם, על-מנת להפוך מודעים לביטוי האינסופי והנצחי של העצמי שלכם, על מנת להפוך מודעים לשלמות האלוהית שלכם.

יש לכם את ההזדמנות כאן על כדור הארץ להסיר את שלשלאות ההגדרה העצמית ולהעיר את אור הבריאה שאתם. להעיר את התודעה והאלוהות הטהורה של ה"אני הנני" שלכם.

הסיפור שלכם, האמונות שלכם וההזדהויות העצמיות שלכם מתקופת החיים הזו ומכל הגלגולים הקודמים של הנשמה, מספקים לכם הזדמנות כבירה להעיר את מצבי האהבה העמוקים ביותר.

תהליך ה"היזכרות" מספק לכם שביל, הזדמנות, להעיר ולאמץ את האמת הנצחית שהיא מי שאתם, ומספק לכם כלים על-מנת שתוכלו לשחרר את ההיקשרות שלכם ל"הגדרות העצמיות", ל"תפיסות העצמיות" ולצורך "לשפוט" כל חוויה כרעה או טובה, כך שתהיו חופשיים לבטא את האור שלכם מתוך עומקי הווייתכם, מלב-ליבה של הבריאה עצמה… מהתודעה שהיא ה"אני הנני" שלכם.

היזכרות זהו מסע אישי, וגם שמו של המודל אותו אנו מלמדים, אליו תיחשפו כאן יותר ויותר. זו הפעם הראשונה שאנו פותחים את התכנים הללו גם למי שלא לומד את ההכשרה.

אז במה אנחנו נזכרים? אנו נזכרים במי אנחנו: נשמה החווה חוויה אנושית! במסע ההיזכרות, תעירו את תודעתכם למצבי קיום רב-ממדי, כך שתהיו חופשיים ליצור ולקחת חלק פעיל בבריאה, להיות חופשיים להיות הפוטנציאל חסר-הגבולות של נשמתכם. להיות חופשיים פשוט להיות היופי האלוהי שהוא אתם בכל רגע ורגע.

אתם - כן, אתם - ישות אלוהית מופלאה, אתם יוצאים מן הכלל!

מסע ההיזכרות יעזור לכם לחיות את חייכם בהכרת-תודה וכביטוי האלוהי של השלמות הזו.



ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page