למה אנחנו חווים ניתוק מהבורא ועקב כך חווים סבל?
top of page
חיפוש

למה אנחנו חווים ניתוק מהבורא ועקב כך חווים סבל?

עודכן: 3 במאי 2023



למה אנחנו חווים ניתוק מהבורא ועקב כך חווים סבל?

חשבו כי אתם נשמה אינסופית המחוברת לאחד, ובעת ההחלטה לרדת אל כדור הארץ אתם חותמים על הסכם בו תשכחו את האחדות הזו כשתגיעו למרחב ארץ. זו חוויה לא פשוטה, להיוולד לעולם הזה ללא זיכרונות - כיוון שאנו עלולים להרגיש חוויה של נטישה, או אפילו שאיבדנו את הדרך הביתה, והגעגוע גדל מיום ליום...

הורינו הארציים גידלו אותנו עם האמונה כי אנו נפרדים מהבריאה, אך זו לא אשמתו של אף אחד, זוהי פשוט השיכחה... ובזמנים אלו, אנו נעים אל התודעה החדשה, אל מרחב של היזכרות, של הכרה באחדות.

למעשה, השכחה הייתה הכרחית על מנת לחוות את הנפרדות, החל מההפרדה בין אנרגיה גברית אלוהית ואנרגיה נשית אלוהית, ההפרדה של כל היסודות, כדי שנוכל לחוות את האש, המים, האוויר והאדמה מחוץ לנו, כדי שנוכל להרגיש, לטעום, להריח ולשמוע...

הפעם, לא נכנס אל מסע הנשמה, אך בואו נבין כיצד השיכחה הזו, שבתוכה המילה חושך, משפיעה על החיים שלנו ביומיום.

אותה אמונה, שיוצרת את רב הכאב שלנו כאן, היא: שאנחנו נפרדים מהבריאה, נפרדים האחד מהשני ונפרדים מכל הטוב שאנחנו רוצים בחיינו...

למעשה, הרבה מהרצון שלנו להשתפר מרחיק אותנו מכך... אולי זה קצת מבלבל, אבל תחשבו על זה שכשאנחנו יוצאים אל העולם ממחשבה שאומרת "אני רוצה לשפר את עצמי", אנחנו למעשה מתכוונים לעצמי הזמני, שהוא אשליה, ואנחנו מוציאים את רב האנרגיות שלנו בלתקן את עצמנו, בלרפא את עצמנו ולחוות שוב ושוב שמשהו לא בסדר אצלנו...

רב בני האדם נעים בעולם עם האמונה שהם לא מספיק טובים, בין אם הם מודעים לכך או לא.

למעשה, ישנו עצמי אחר - העצמי האמיתי שלנו. רבים קוראים לו העצמי האותנטי, הניצוץ האלוהי, הנשמה… העצמי הנצחי. זהו החלק שבנו שלא זקוק לשיפור או לתיקון, הוא שלם כפי שהוא - לא משנה מה עברנו בחיים אלו או בחיים אחרים… ומה שמדהים זה שאנחנו יכולים ללמוד לבטא אותו ולהיות איתו בתקשורת באופן יומיומי.

כלומר, עד כמה שזה ישמע מפתיע, כל התפילות שלנו מרחיקות מאיתנו את מה שאנחנו רוצים - בגלל שאם יוצאים אל העולם מהנחת יסוד מוטעית של נפרדות, זה כמו לנסות לחפור את דרכנו החוצה מבור, אבל רק להעמיק אותו יותר ולהרגיש תשושים.

אני בטוחה שגם אתם מרגישים את זה לפעמים...

כשאנחנו עושים את כל העבודה הזו מתוך אמונה שמשהו חסר ונמצא מחוץ לנו, אז לכל המאמצים שלנו יש התנגדות, הנמצאת מתחת לפני השטח, המאשרת את מאמר העומק שלנו של "אני לא מספיק", "אין לי מספיק" וכו'... ואז אנחנו מתפללים, מבקשים, מחפשים ומדמיינים, בניסיון לשפר את "העצמי הזמני".

*******

למה אנחנו חוזרים לאותו דפוס שוב ושוב?

אנחנו פוגשים הרבה אנשים שעושים עבודת מודעות במשך שנים ועדיין חוזרים אל אותם דפוסים ואל אותה נקודה שוב ושוב...

הגורם לכך הוא אותו מידע שגוי שאנו אוספים מרגע שהנשמה בחרה לעטות על עצמה גוף פיזי, שיחד איתו מגיעות כל אותן האשליות של הדרמה האנושית, והיא נמצאת בשכחת היותה נשמה נצחית.

תארו לעצמכם, שהיינו גדלים בידיעה מי אנחנו באמת וכי אין שום דבר מחוץ לנו...

המדע כבר הוכיח כי כל הקיים בעולם שלנו הוא 99.9% אנרגייה, שדה פוטנציאל עצום של תודעה, של אור ובריאה… אך לרוב, בני האדם מתמקדים באחוז האחד שנותר, בעולם האשלייה...

שדה הפוטנציאל או בשמו הנוסף, השדה הקוואנטי, הינו שדה אלקטרומגנטי היוצר את העולם שלנו, והשפה שהוא מגיב אליה היא "הרגש", כלומר - הרגש שאנחנו מרגישים לגבי עצמנו. גם אם זה "אני לא מספיק טוב", זה הרגש או התדר שיחזור אלינו בחזרה ויתגשם במציאות.

הבקשה הגבוהה של נשמתנו היא לבטא את האחדות הזו במציאות, לבטא את איכויות הבורא בעולם הזה דרכינו...

המידע הזה חשוב כדי שנפסיק לעשות את מה שאנחנו לא אוהבים ופוגע בנו, אם זו עבודה, בן זוג או כל דבר אחר שאתם מרגישים שלא מדויק בחייכם.

וכל זה, כיוון שלמדנו שמה שאנחנו זקוקים לו נמצא מחוץ לנו - כמו אהבה, שפע וכו'... וכשזו האמונה שלנו, אנחנו משנים את עצמנו, אומרים 'כן' גם שבא לנו להגיד 'לא' ולהיפך, ומתרחקים מהעצמי האותנטי שלנו ולאט לאט מפסיקים לשמוע את הקול הפנימי עד שהוא נחלש ולעיתים אף נעלם...

והגיעה העת לשחרר את הפחדים ואת כל מה שמונע ממך לחוות חופש והגשמה במערכות היחסים שלך, בהורות שלך, בקריירה שלך, והכי חשוב בינך לבין עצמך!

ולהכיר בזה שכל מה שאתם מחפשים כבר נימצא בכם!

על מנת לבטא את האחדות הזו שנמצאת בתוכנו, עלינו ללמוד לטפח את התנאים עבור מה שכבר קיים ונמצא בנו, כדי שיבוא לידי ביטוי.

אנחנו לא יכולים לחפש את מה שכבר יש לנו, למשוך אותו אלינו או למגנט אותו - כיוון שדבר אינו מחוץ לנו, הבריאה אינה עובדת כך. אולי זה יעבוד לזמן קצר, אבל לאורך זמן זה לא יחזיק - כי את הבריאה אי אפשר למשוך, אבל אפשר בהחלט לאפשר לה להתבטא דרכנו יותר ויותר.

ועל מנת שזה יקרה, מהיום אנחנו יוצאים אל העולם מנקודת מבט חדשה: איננו נפרדים משום דבר וכל מה שאנחנו מחפשים נמצא בתוכנו!

זה הזמן להקשיב לקריאה הפנימית שלנו, ולסמוך על החלק האלוהי שבנו, ועל הבריאה.

אברך אתכם בברכה של האקדמיה להיזכרות -

אום אה אום, שזה אומר - אני רואה את האלוהי שבך - הכל אחד!


ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page