מהי בלוטת האיצטרובל?
top of page
חיפוש

מהי בלוטת האיצטרובל?

עודכן: 3 במאי 2023


הרבה נכתב ודובר על בלוטת האיצטרובל, בלוטה קסומה ומיסתורית הנמצאת במרכז הראש שלנו, וכשאנחנו מתחברים אליה אנחנו יוצרים תקשורת עם החלק האלוהי שלנו, עם החלק שאנחנו קוראים לו במודל היזכרות "תדר הנשמה" או "האני הנני". זוהי בלוטה פיזית בגודל אפון, וניקראת בלוטת האיצטרובל בגלל שהיא ניראת כמו איצטרובל, אבל ממש קטן :) היא ממוקמת בדיוק במרכז הראש בין 2 אונות המח שלנו, מה שמרמז גם את היכולות שלה לאחד את האמרגיות הקוטביות של הניפרדות לכדי חווית האחדות של הנשמה וזו אפשרות שניתן לחוות בתוך הגוף. בתירגולים שמלווים אותי בימים אלו, אני מפעילה את הבלוטה. החוויה היא של שוק חשמלי, סכר של רגשות נפתח, של אהבה אינסופית, אהבה שנדמה שהגוף לא יכול להכיל... גלי המח מעטים לגלי גמא וניתן לחוות אחדות עם הנשמה. בלוטת האצטרובל מפיקה נגזרת של סרטונין המכונה מלטונין ומכאן שהיא מעורבת במעגל השינה/עירנות ותפקודים עונתיים. איך שאתה חושב ומרגיש בכל יום תלוי בבלוטת האיצטרובל כמייצרת את הורמון המלטונין המשפיע על איכות ומשך השינה שלנו מסתמכת על כמה טוב הבלוטה מייצרת את ההורמון הזה. איבר זעיר זה מסדיר את המקצבים היומיים והעונתיים היומיים שלנו, את דפוסי השינה והעירות שקובעים את רמות ההורמונים שלנו, את רמות המתח ואת הביצועים הפיזיים שלנו. מבחינה אנרגטית, בלוטת האצטרובל מכונה "מושבתה של הנשמה". בלוטת האצטרובל שלנו מקבלת את הזיכרונות העמוקים ביותר מכוכב הנשמה שלנו ("תדר הנשמה") ומביאה את הזרימה הזו אל תודעתנו, משמע שהיא פתח גישה אל תבונות העצמי הגבוה שלנו. בלוטת האצטרובל מאפשרת גישה מודעת למצבי מודעות רב-מימדיים, ולכן היכולת "לראות" מבעד למסך האשליה ולתודעת הנפרדות.

בתוך בלוטת האצטרובל ישנו מה שניקרא "תא קריסטלי ראשי" (תק"ר). התק"ר הוא מפתח הגישה לכוכב הנשמה שלנו, והוא בנוי משני קריסטלים שכאשר עולה אנרגייה במעלה עמוד השידרה (הקונדליני), זה מפעיל לחץ אנרגטי ואז הקריסטלים האלו נוגעים אחד בשני ויוצרים "פיזיו אלקטריסיטי" בין הקריסטלים (כמו ניצוץ בין אבן לאבן ליצירת אש). זו למעשה אנרגיה חשמלית המשחררת חומר במח הניקרא DMT, אותו חומר שיוצרים ממנו את הסם LSD המאפשר להתחבר לתודעת-העל שלנו ואל השדה המאוחד ולחווית השלמות הנשגבת שלנו. הדהוד התק"ר מפעיל גם נתיב תקשורת עם התאים הבראשיתיים הנמצאים בבסיס עמוד השדרה, מיקום הקונדליני (עליהם נלמד בהמשך) הדהוד זה מאפשר כיוונון והפעלה של הד.נ.א שלנו. כאשר מביטים על החלק של בלוטת האיצטרובל במח הוא נראה כמו העין המפורסמת (צירפתי תמונה), העין של רע - האל הורוס - אל השמש המצרי, מקור השם ממצרים הקדומה, והיא גם מראה לנו פיזית כי העין של האל נמצאת בתוכנו. כלומר, בלוטת האיצטרובל היא הראייה הפנימית של נשמתינו, החלק האלוהי שבתוכנו.



-צילום פנים המוח של בלוטת האצטרובל הניראת כמו "העין של רע"


תפקוד בלוטת אצטרובל בריאה ככל שאנו מזדקנים, הצטברויות סידן ומצבורי פלואוריד מתרחשות בתוך בלוטת האצטרובל, ומגבילות את תפקודו ואת התקשורת שלו עם האני-הנני - החלק האלוהי שמתבטא דרכינו במציאות. על ידי גירוי פעיל ותכוף של בלוטת האצטרובל, אנו מסייעים בשינוי ההצטברויות האלו ועוזרים לתפקוד בלוטת אצטרובל מיטבי מבחינה פיזית ואנרגטית.




-צילום פנים המוח המראה את המיקום המדויק של הבלוטה והתפקידים שלה בקצרה.


ישנם תרגולים רבים אשר ניתנים לשילוב בחייכם על-מנת להגביר את התפקוד הפיזי והאנרגטי של בלוטת האצטרובל שלכם, אך לפני התירגולים הללו, גיליתי שהרבה אנשים רוצים להתחבר לרוח ולחוויה המיסטית וזה לא מתאפשר ללא לקיחת אחריות על 8 דברים מרכזיים בחייכם: 1. חשיבות שתיית מים: המנעו ממי ברז - אלו עמוסים בכימיקלים, כלור ופלואוריד וגורמים להצטברות סידן על בלוטת האצטרובל. בחרו במים טהורים הקרובים לטבע ככל הניתן (למשל מעיינות, זרמים, גשם, מסוננים וכו') וכמובן אל תשכחו לברך את המים. 2. לגבי מזון: המנעו ממזון שעבר טיפול בקרינה, מהונדס גנטית, גודל באמצעות כימיקלים, ארוז ומאוחסן בקירור לטווח-ארוך. אכלו מזון עונתי, אורגני ושנאכל קרוב ככל-הניתן למצבו הטבעי. הנמכת רמת הרעילות שלכם חשובה כיוון שבלוטת האצטרובל אינה מוגנת ע"י מחסום הדם-מוח (כמו המוח). שימו לב לא לחמם אוכל במיקרוגל. מומלץ גם להפסיק עם כל הלבנים - סוכר לבן, קמח לבן ומוצרי חלב שיוצרים חסימה בבלוטה. 3. לגבי הסביבה: נסו להגביל את הרעילות שבסביבתכם, קרינה אלקטרו-מגנטית, זיהום רעש וכולי. לכו יחפים על פני האדמה לעתים תכופות, רחצו את עצמכם בצלילים המתוקים של הטבע, הגבילו את זמנכם על טכנולוגיה ונקו את ביתכם מרעלים (כלומר: השתמשו בחומרי ניקוי טבעיים וכו'). 4. לגבי סמים: הגבילו תרופות כמה שניתן ובחרו תרופות אנרגטיות כגון תרופות צמחיות, הומאופתיה, ריפוי בתדרים ובצלילים או חפשו את התמיכה של מטפלי גוף/נפש/רפואה על מנת לאפשר את בריאותכם ורווחתכם המיטביים. 5. חשוב להיות מתבוננים. הפכו למתבוננים על חייכם, כלומר: חיו את חייכם דרך "נוכחות הנני" שלכם. כ"מתבונן" אתם מגרים את נתיב "נוכחות כוכב הנשמה" שלכם אל תוך בלוטת האצטרובל שלכם ותומכים בגמישות העצבית של מוחכם בהתיישרות עם תודעתכם המוארת, הדרך העוצמתית ביותר שאנחנו מצאנו הם המדיטציה, קערות הקריסטל והצלילים. 6.חשוב לקלוט את אור השמש. בלו זמן בכל יום (או לפחות באופן קבוע) זמני האנרגייה העוצמתית ביותר שמתקבל על ידי השמש הם בשקיעה או בשעות הבוקר המוקדמות. אור השמש מגרה את הפקת הסרטונין בבלוטת האצטרובל, ומקטין את הצטברות הסידן בטווח-הארוך. כמו כן, כשהשמש זורחת אנרגיית פוטון מתקבלת דרך העין השלישית, ונקודת הפעלת האור היושבת בזווית של 42 עד 45 מעלות בין העין השלישית והכתר, ואז קולטנים בתוך התק"ר של בלוטת האצטרובל "מקבלים" את אנרגיית הפוטון הזו, והם מגיבים בפתיחת התקשורת עם הרוח דרך התק"ר - התא הקריסטלי הראשי - כלומר מגשרים בין הפיזי לרוחני. 7. חשוב גם לקלוט את אור הירח - בלו זמן בכל יום תחת הכוכבים והפכו מודעים למחזורי הירח. חשכת הלילה ו"אנרגיית הכוכבים" מגרות את הפקת המלטונין בבלוטת האצטרובל, דבר אשר משפר את השינה שלנו ואת מסעותינו במהלך מצב ה"חלום". בנוסף, מומלץ לישון בחושך מוחלט. 8.תרגלו מדיטציה - בלוטת האצטרובל מגיבה לאותות ביו-חשמליים של אור וחושך, ומדיטציה מפעילה אנרגיה ביו-אלקטרית זו. על ידי תרגול, אתם יכולים ללמוד לכוון את האנרגיה לאיבר רגיש זה. בתוך מדיטציה, גרו/הפעילו באופן מודע את "כתר יהלום הזהב" שלכם והגבירו את הפוטנציאל של בלוטת האצטרובל שלכם. על מנת להפעיל את בלוטת האיצטרובל ישנם מספר תירגולים בניהם העלאת אנרגיית הקונדליני בעזרת "נשימה נוסקת" והפעלת "כתר יהלום הזהב".



-צילום של "כתר יהלום הזהב" - כלי למוריאני עתיק להפעלת בלוטת האיצטרובל וליצירת תקשורת עם תדר הנשמה והאני-הנני- החלק האלוהי שמתבטא דרכנו

מהו "כתר יהלום הזהב"? ראשית, זהו כלי למוריאני עתיק, שהוא למעשה מבנה של יהלום מאנרגייה אלקטרומגנטית המקיף את הראש שלנו. כאשר היהלום הזה מופעל (דרך נשימה, מדיטציה, לחיצות, צלילים והטמעות), הדהוד זה מפעיל את בלוטת האצטרובל הנמצאת במרכז היהלום, ומצית את התק"ר - ומכאן: פותח את התקשורת מהנשמה/הרוח לבלוטת האצטרובל ואל המימדים שלנו, ומחבר בין הרוח אל החומר. ששת מרכזי-האנרגיה שמרכיבים את קוקודי יהלום כתר הזהב הם: צ'אקרת הכתר, העין השלישית, הצ'אקרה הסיבתית, צ'אקרות הצד וה-אלטא מייג'ור. במודל "היזכרות" אנו לומדים להפעיל את כתר יהלום הזהב ולחבר בין הרוח לחומר, לכן הרבה אנשים חווים חוויות כל כך עוצמתיות - ריפוי ספונטני, היזכרות בגלגולים קודמים וחוויות מיסטיות שניתן לחוות רק ממימדי הרוח... על כתר יהלום הזהב אכתוב בהרחבה בהמשך.



ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page