מהי פעולה בשדה הקוואנטי ?
top of page
חיפוש

מהי פעולה בשדה הקוואנטי ?

עודכן: 3 במאי 2023


כאשר אנו כנועים למקור האנרגייה שמחבר את כל הבריאה לו אתם יכולים לקרוא אלוהים,אינטליגנציה אלוהית, הבריאה, השדה המאוחד…השדה הקוואנטי…לא משנה…

העצמי הגבוה שלנו יוצר תבנית בשדה הזה על מנת ליצור מציאות דרככם. זוהי פעולה !

כשאשר נרשה לעצמינו להסתכן מחוץ לגבולות של מה שתמיד האמנו שנכון בחיינו, נחווה את עצמינו בדרך חדשה ובתגלית זו נמצא חופש.

היום אנחנו נדבר על השדה המאוחד , שניקרא גם שדה הבריאה ,השדה הקוואנטי, המטריצה האלוהית, האינטיליגנציה האלוהית … מהו השדה וכיצד הוא משפיע על החיים שלנו והכי חשוב נלמד לעשות בו שימוש מודע ליצירת המציאות שלנו על מנת להפוך לשותפים בוראים.

קיומו של השדה- המטריצה האלוהית- מספקת לנו את כלי הקיבול וגם גשר וראי לכל דבר שקורה בין העולם בתוכינו לבין זה שמחוץ לנו. העובדה ששדה זה קיים בכל דבר מהחלקיקים הקטנים ביותר של אטום הקוונטים, עד גלאקסיות רחוקות וכל מה שבניהם, משנה את מה שהאנושות האמינה עד כה על התפקיד שלנו בבריאה.

לחלקכם מה שאני הולכת להסביר כעת יהיה חדש, ולחלקכם חיזוק למה שאתם כבר יודעים או מרגישים בקיום שלו. עבור כולנו קיומה של רשת אנרגטית המחברת את הכל, פותח דלת לאפשרויות ועוצמה אדירה.

לפני כמאה שנה נעשה ניסוי מאוד מפורסם שניקרא " מאירס ומייקלסון" על שם שני המדענים שעשו אותו. לאחר שהמדע גילה כי האטום מורכב מיותר מ- 90 אחוז חלל ריק, הם ניסו להבין מהו החלל ה"ריק" הזה, שני המדענים יצאו בניסוי שעליו כל המדע מבוסס במאה השנים האחרונות, הם גילו כי החלל הריק הוא פשוט ריק, מה שהיה שגוי מיסודו, וזה מפני שלא היה להם את הציוד הנידרש.

בשנות ה-80 צבא ארה"ב חזר על הניסוי וגילה, עם ציוד משוכלל יותר, שיש תנועה בריק המדובר, כלומר אין ריק, מה שהוביל למסקנה שיש שדה המחבר בין כל הדברים. כמובן שהפרסום של המידע הזה נידחק לפינה כיוון שהאנושות עדיין לא היתה מוכנה לקבל מידע זה. בשנים האחרונות יותר ויותר מחקרים שנעשו במדע חדש שניקרא פיזיקה קוואנטית מגלים ממצאים משני תודעה ואני אסביר… מהאפשרות של קיומו של השדה , עולה כי אנחנו עשויים להיות הרבה יותר ממתבוננים, החולפים רגע קצר בבריאה שקיימת כבר.


כאשר אנחנו מתבוננים בחיים- בשפע הרוחני והחומרי שלנו , במערכות היחסים, בקריירה, האהבות הגדולות, וכל החלומות שהגשמנו וגם אילו שלא הגשמנו,  אנחנו למעשה מביטים בראי של האמונות שלנו המודעות והלא מודעות.

אנחנו רואים אותן מסביבנו כיוון שהן מתגשמות במציאות והופכות לגלויות באמצעות טבעו המסתורי של השדה, וכדי שזה מה שיקרה, על ההכרה עצמה למלא תפקיד מרכזי בקיום היקום.

אתם מבינים בעצם שעל ידי האמונות העמוקות ביותר שלכם, השדה יוצר תבניות נראות, שלהם אנו קוראים 'מציאות' ואנחנו למעשה היינו חלק מרכזי ביצירה שלהם, אם במודע או לא במודע, ופה בדיוק מהפך התודעה מתרחש, מרגע שאנחנו למדים כיצד השדה עובד אנחנו יכולים ליצור את המציאות בכלים ובשפה שלו באופן מודע ולהיות שותפים בוראים.

אלברט איינשטיין לא ידע להסביר את השדה אך רמז לקיומו , מדענים רבים עדיין לא מצליחים להכיל את המידע הזה, אבל רבים מאוד מחזיקים בדעה שונה ביחס לתפקידנו בבריאה ,פיזיקאי ועמית של אלברט איינשטיין מציג נקודת מבט שונה, שמו ג'ון וויילר והוא אומר כך : " היה לנו את הרעיון הישן הזה, ששם יש יקום וכאן יש אדם…..והוא ממשיך….עתה אנו לומדים מעולם הקוונטים …. שצריך  פשוט למחוק את המילה הישנה 'מתבונן ' מהספרים ולשים במקומה מילה חדשה 'משתתף'" איזה מדהים! זה משנה לגמרי את נקודת המבט על העולם.

בניסויים שעשו בפיזיקה קוואנטית מגלים שאפילו כשצופים במשהו ממש קטן כמו אלקטרון – עצם המיקוד של המודעות שלנו בו, אפילו לשנייה ,משנה את התכונות שלו בזמן ההסתכלות שלנו, כלומר, ההתבוננות עצמה היא פעולה של יצירה והמודעות שלנו היא זו שעושה את היצירה. אנחנו לא יכולים לראות את עצמינו יותר כמשקיפים מהצד ללא השפעה על העולם שאנו מתבוננים בו!

גרג בריידן מדען ואיש רוח מרתק בין זמנינו אומר "המחשבה של עצמינו כמשתתפים בבריאה, במקום כאלה שרק חולפים ביקום למשך פרק זמן קצר, מצריכה תפיסה חדשה בנוגע למהות היקום ולדרך בה הוא פועל."

ניקח לדוגמא מים זורמים , על הזרם הזה אפשר לראות צורות שונות ותנועה משתנה של המים בגלים, אדוות וכולי אבל ברור שהם לא קיימים בפני עצמם ולמרות שהם ניראים לנו ניפרדים, הם חלק מכל המים הזורמים, יש להם עצמאות יחסית אבל לא קיום עצמאי מוחלט כיוון שהם כולם חלק של אותם המים.

למעשה ,היקום וכל דבר בו, כולל אנחנו, הינם חלק מתבנית יקומית גדולה שאפשר לקרוא לה המטריקס ובה כל החלקים משותפים באופן שווה לכולם. העולם הוא למעשה מראה של דברים הקורים בעולם גבוה יותר או מציאות עמוקה יותר. במגילות ים המלח שהם בנות 2000 שנה כתוב: "מה שקורה על הארץ, אינו יותר מהשתקפות חיוורת של המציאות הגדולה המוחלטת."

כך שגם הפיזיקה הקוונטית וגם כתבים עתיקים ותרבויות עתיקות שידעו על קיומו של השדה, ידעו שכולנו מחוברים, לכן הם כיבדו את האדמה, עשו טקסים לחיבור לכוח הזה, אך אנו שהתרחקנו כל כך ניזכרים היום במהות העמוקה ביותר בהוויה האחת שלנו. ממש כמו הקרנה של סרט חיינו ללא שפיטה או דעה , השדה מקרין את חוויתינו ואמונתינו הפנימיות על מרקע מציאות חיינו.

בדיוק כמו שהשתמשו פעם ציירים בבד, מחפשים את הביטוי המושלם לרעיון, אנחנו יכולים לראות את עצמינו גם אומנים נצחיים שבונים יצירה אינסופית משתנה. במילים אחרות אנחנו האומנים והאומנות. ככל שמציאות זו תישמע לכם כ-נס כל הדברים האילו אפשריים בשדה הקוואנטי, המפתח הוא לא להבין כיצד זה פועל, אנו זקוקים לדעת מהי השפה של השדה כדי לתקשר איתו ולהעביר לו את רצונותינו.

מסורות חכמות ידעו מהי השפה הזו, זוהי שפה ללא מילים שלא קשורה לסימנים חיצוניים רגילים שאנחנו מכירים בתור תקשורת. כולנו יודעים לדבר בשפה הזו, אנחנו משתמשים בה כל יום- וזו השפה של הרגש האנושי.

המדע החדש גילה, שבאמצעות רגש שאנו חווים בגופינו, אנו גם עוברים שינויים כימיים, כדוגמת שינויים במידת החומציות בגופינו ושינויים הורמונאליים, המשקפים את רגשותנו. אותו רגש הנותן לנו כוח כזה בתוך גופינו, מרחיב כוח זה לעולם הקוונטים מעבר לגופינו.

לפי ה"סינסינג מינג" שירת אמונה ורוח מהמאה השישית, רק כאשר אנחנו מפריעים לשלווה של הטאו (הדרך, השדה) בביקורת שלנו חומקת ההרמוניה שלה מאיתנו. כאשר זה קורה באופן בלתי נימנע, ואנו מוצאים את עצמינו לכודים ברגשות זעם ופירוד, מציע לנו הטקסט הנחיות לריפוי המצב הזה: "להגיע ישירות להרמוניה עם המציאות הזו. רק אמור בפשטות, כשעולה בך ספק, 'לא שתיים' 'לא שתיים',יש רק אחד, שום דבר אינו ניפרד, שום דבר אינו נישלל" . זהו הקשר שלנו אל השדה והמטריצה האלוהית.

ניתן לנו הכוח לדמיין, לחלום , לחוש את האפשרויות החיים מתוך השדה עצמו כדי שנוכל להקרין חזרה אלינו את מה שיצרנו.

ביכולתינו ליישם את הידיעה הזו בדרך שימושית ורבת משמעות בחיינו, ובהבנה ובהתעוררות זו לא נוכל יותר להתכחש לחיבור שלנו אחד לשני ולכל הדברים. החיבור הזה נותן לנו להבין כמה אנחנו חזקים . מעמדת הכוח שההבנה הזו נותנת לנו נוכל להפוך לאנשים שלווים וטובים יותר שעובדים באופן פעיל ליצור עולם שמשקף את התכונות האילו ויותר.

אנחנו יכולים לשנות את החיים שלנו ואת העולם !


על ידי התדרים והצלילים שאיתם אנו עובדים, בשילוב כוונה ושירה ללא מילים אנו עוקפים את המיינד ומפעילים מתוכינו תדרים המייצרים רגשות של אחדות ושלווה ואילו מזינים אותנו בתקשורת עם השדה ועל ידי כך אנו יוצרים את השינוי ואת המציאות שאנו מבקשים.

הסבר זה יתן לנו בסיס יציב להתחבר אל הכוח שלנו ולהגשמה של מי שאנחנו. חשוב לקרוא מידע זה מספר פעמים ,כיוון שבכל פעם אנחנו יכולים להכיל עוד מידע ובכך התודעה שלנו מתרחבת.

בואו נחזור רגע את השדה הקוואנטי  או המטריצה האלוהית:

בו נסכם מהם התגליות של השדה:

  1. יש שדה אנרגיה, הקושר אותנו לכל הבריאה

  2. השדה ממלא תפקיד של כלי קיבול, גשר וראי לאמונות שבתוכינו.

  3. השדה הוא הולוגרפי ולא מקומי. כל חלק בו מחובר לכל חלק אחר וכל חתיכה בו משקפת את המכלול בקנה מידה קטן יותר.

  4. אנו מתקשרים עם השדה באמצעות הרגש. שלושה ניסויים מדעיים מראים לנו כי לדי. אן. איי האנושי, יש השפעה ישירה על חומר ממנו עשוי העולם.

  5. לרגש האנושי יש השפעה ישירה על הדי אן איי המשפיע על החומר ממנו עשוי העולם.

היחס בין רגשות לדי אן איי עובר את הגבולות של זמן ומרחב. וההשפעות הן אותן השפעות, בלי להתחשב במרחק. כאשר אנחנו מסתכלים על חיינו מנקודת המבט של כל דבר הוא בכל מקום כל הזמן, ההשלכות הן ענקיות שלרבים קשה להכיל או להבין אותם. התשובה מתחילה בהבנה ראשונה שאין "כאן" ו"שם". בכל רגע ביום אנחנו בוחרים בחירות שמאשרות או מכחישות את חיינו. בכל שנייה, אנו בוחרים לטפח את עצמנו בדרך התומכת בחיינו או מרוקנת אותם, לנשום נשימות עמוקות ומאשרות חיים או נשימות רדודות ומכחישות חיים, ולחשוב ולדבר על אנשים בדרך מכבדת או לא מכבדת. אנחנו בעצם רואים ומבינים שלכל אחת מהבחירות האלו ישנה תוצאה המשפיעה על חיינו, ו"אז ו"עתה" מנקודת המבט של החיים כהולוגרמה מחוברת בכל מקום , כאן הוא כבר שם, ואז תמיד היה עכשיו.

בגלל הקשר האוניברסלי שלנו, אנו מוסמכים לתמוך, לחלוק ולהשתתף בשמחות החיים ובטרגדיות בכל מקום ובכל זמן. ואילו המסקנות שנולדות מתוך התבוננות עמוקה זו…

המשאלות המחשבות והתפילות שלנו נימצאות כבר ביעדןאיננו מוגבלים על ידי גופנו על ידי חוקי "הפיזיקה"אנו יכולים לתמוך באהובינו בכל מקום, בלי לעזוב אף פעם את ביתנו.יש לנו פוטנציאל להירפא בן רגעאפשרי לראות דרך הזמן והמרחב בלי לפקוח אי פעם את ענינו.

המפתח להישרדות בתקופתנו בהיסטוריה הוא ליצור דרך חדשה של חשיבה, בעוד אנחנו חיים עדיין בתנאים המאיימים על קיומינו.

בואו נעבור לחלק הפרקטי….

אני מאוד מתרגשת כיוון, שאני יודעת שזהו כלי שיכול לשנות את החיים מקצה לקצה

אוקיי…

כאשר אתם מחזיקים בחזון ברמת העצמי הגבוה שלכם והרגש אתם יוצרים תבנית בשדה הבריאה וזה יוצר פעולה על מנת להגשים חזון זה במציאות הפיזית בעולמכם.

כנשמה שחווה חוויה פיזית יש לנו 3 היבטים של הוויה:

העצמי המנטלי או המחשבות שלנוהגוף הפיזי או הפיזיולוגיה של הגוףוהאחרון הגוף הריגשי או הביטוי של הרגשות שלכם על מנת שנשמתכם תעשה פעולה במימד ארצי זה.

יש לאזן בין שלושת היבטים אילו – דרך החזון שלכם- וליצור דרך עצמיותכם.

בוא נאמר שאתם רוצים עבודה חדשה שתתבטאו ויעריכו אתכם, ראשית : – מחזיקים זאת כחזון מנטלי כלומר במחשבה, – חווים זאת פיזית – רואים את גופכם בעבודה החדשה – מחזיקים בחזון זה באופן רגשי – מרגישים את הרגש כפי שהייתם מרגישים כאשר אתם בעבודה זו כשהכל מתממש – חווים כיצד חזון זה כבר התממש בעולמכם – נושמים דרך לבכם את החזון הממומש אל השדה דרך הלב – עכשיו שחררו כל היצמדות לתוצאה. עכשיו ההתנסות תמצא אתכם !

כך, אתם בעצם יוצרים שדה אנרגטי חזק שמחבר בין שלושת ההיבטים הללו בתוככם,

וכך החזון שלכם הופך ל 'חזון נשמה'

בהיכנעות אתם יוצרים את תבנית הפעולה של המציאות דרככם ויוצרים חזון נשמה בשדה הרב מימדי של הבריאה, כאשר התחברנו לתדר זה, עלינו לסמוך, שמה שהוא לטובתינו ולטובת הכלל יתגשם במציאות.

הסוד הוא לא לאחוז באף רמה של תוצאה כלשהי, פשוט להיכנע אל המקור של הבריאה שנע דרככם. זוהי פעולה בשדה הקוואנטי !

אז איך מתחילים? הכנסו לאתר והגיעו לכנס הקרוב שלנו ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page