מרגישים את השינוי? טיפים לשינוי תדר
top of page
חיפוש

מרגישים את השינוי? טיפים לשינוי תדר

עודכן: 3 במאי 2023

לאחרונה אני שומעת  יותר ויותר אנשים ומטופלים , שנתקלים בתסמינים חריגים, כגון חרדה, סחרחורת, עקצוצים בגוף,תשישות, בלבול, כאבים בלתי מוסברים, חוסר יכולת להתמקד, צלצולים באוזניים או חוסר מנוחה כללי.

הדפוס הנפוץ שאני נתקלת בו הוא "עומס אנרגטי", כמעט כמו מעגל חשמלי שיש עומס יתר. הפיסיולוגיה שלנו היא באמת מעגל חשמלי מורכב מאוד.  ככל שאנו מתקדמים בזמנים אלו המהירות משתנה, אנחנו נמצאים בתקופה מואצת של שדרוג המעגלים שלנו, ואם חשמל מתווסף ללא שדרוג המעגל שבו הוא עובר, עלולים להיות סימפטומים ותסמינים כמו אילו שציינתי למעלה.

חשבו למשל על מתח של 220V  בחיווט של 110V….

כעת, בתקופה זו בה התדרים עולים והגופים שלנו עדיין בהסתגלות ושדרוג, עלינו יותר מתמיד להיות מעוגנים באופן מלא ולהיות בהווה בנוכחות כמה שיותר.

ישנם מספר דברים שניתן לעשות על מנת  לסייע ל "חיווט מחדש" ,

אז אם אתם חווים תופעות אילו, ובכלל רוצים להכיל את התדרים החדשים בקלות יותר…

14 טיפים לשינוי התדר-  המלצות הכרחיות:


1. ראשית, יש לשלול גורמים רפואיים אפשריים. (כלומר בדקו שאין בעיה  רפואית כלשהי)

2. קבלו שינה מספקת וזמן מנוחה / רגיעה.ללא רגשות אשם גופכם נמצא כעת בהתמודדות עם כמות גדולה של אנרגיה חדשה בשלב זה, זקוק לתמיכה כדי להתמודד עם זה.

3. שתו כמות רבה של מים חיים באיכות טובה, השתמשו במכשירים מטהרים ומסננים, מי מעיינות אם יש בקרבת מגורכם, הרתיחו מים אילו  וברכו על המים , אתם צריכים לשתות מספיק כדי להיות מנגנון צמא טבעי – אם אתה אחד מאותם אנשים שהם 'לא צמאים " אתה מיובש כרוני.

4. קירקוע ~ ~ קרקוע קרקוע!  להתחבר לאמא אדמה בכל הזדמנות אפשרית על ידי הליכה על האדמה יחפים, להיכנס למים טבעיים (אגמים, נהרות, מעיינות, אוקיינוסים), להתחבר עם עצים (לחבק עצים), להיות מודע למרוץ הזמן שלך, ולא רק למהר ממקום אחד למשנהו. ניתן גם לעשות עבודה עם הארקת גבישים כגון אובסידיאן, טורמלין שחור, סמוקי קוורץ, פיריט והמטיט או פשוט לשים קריסטל מסוג זה בכיס באופן קבוע, כאשר במודע שלנו אנו מחזיקים במחשבה שקריסטל זה עוזר לנו להיתקרקע. תוכלו גם לעגן את עצמכם לאדמה, על ידי דמיון מודרך להתחבר אל כוכב האדמה שלכם ואל הרשת האנרגטית/קריסטלית המקיפה את כדור הארץ ובקשו מאמא אדמה איכויות של קרקוע ואיזון

5.שמרו על ההילה שלכם ברורה וחזקה באמצעות שיטות כגון יוגה וצ'י גונג- ייתכן שתרצו גם לקרוא למלאך מיכאל לעבוד איתכם על חיזוק וניקוי המרחב האנרגטי שלכם. ניתן לטהר את ההילה גם על ידי אמבטייה עם מעט מלח,  להכניס אוזניים מתחת למים ולשיר אום ( לשיר – 2/3 אווווו ו1/3 אחרון מממממ….) ההדהוד של הקול הוא העצמתי ביותר, כיוון שהוא מתוך הגוף , בנוסף, המים הם המוליך הכי טוב בטבע ומעבירים את הצלילים פי 4 יותר עצמתי מהאוויר, לכן אנו מטפלים עם קערות הקריסטל במים, דבר נוסף למים יש זיכרון ואנחנו 70 אחוז מים, העצמה של השימוש בצלילים עם כוונת ריפוי ואיזון במים היא אדירה .

6. האנחו כמה שיותר, אנחה היא סוד להתחבר להווה באופן מיידי ולשחרר אנרגיה עודפת.

7. צמצמו או המנעו מצפייה בטלוויזיה וקריאה של עיתונות ומדיה, שימוש רב במחשב, סלולרי או  מכשירים מפיצי קרינה נוספים.

8. רצוי לא להאזין לרדיו בתקופה הזו, אלא,  למוסיקה מרפאה ללא מילים.

9. לא לחמם את האוכל שלכם במיקרוגל!!! ובטח לא את של הילדים שלכם…

10.תרגלו נשימות עמוקות, בשילוב עם הדמיה לזימון אנרגיה וחיבור עמוק לבטן האדמה, נשמו אל הלב שלכם ואל הלב של אמא אדמה, נשימה פנימה מזמנים אנרגיה ומרחיבים את השדה האלקטרומגנטי סביב הלב (הטורוס) ובנשיפה שולחים אהבה  מהלב דרך כפות הרגליים המתארכות אל לב אמא אדמה.זכרו להיות מכווננים ולבקש שהחוויות שלכם יתרחשו בהרמוניה, בברכה ובקלות לטובתכם הנעלה.

11.עסקו בתרגול מודעות יומית, כגון מדיטציה, המהום או נשימות עמוקות, נשימה נכונה היא נשימה מלאה-  נושמים לבטן, ממנו אל בית החזה ואל הגרון ועוצרים את הנשימה ל3 שניות ומשחררים, אחכ ל-2 שניות ואח"כ לשניה אחת. (ניתן גם להתחיל ב-7 שניות ולרדת, תלוי במצב המתח בגוף)

12. כדאי לקבל טיפולים במגע, כגון עיסוי, גם זה עוזר לקרקע אותנו במציאות נוכחית.

13. מומלץ לעבוד עם מנטרה כלשהי, תוכלו להמציא לעצמכם או להתחבר  למנטרה קיימת, לחיבור לתדר החדש ולתמיכה במעבר התדרים, המנטרה המומלצת היא: "אני האור, האור הנני" או "אהיה אשר אהיה".

14. מומלץ לעשב או לשתול ובכלל לגעת באדמה.


ככל שיותר אהבה / אור מגיעה אל כדור הארץ, כך גם מגיע יותר פחד / וחושך   שיעלו על מנת להשתחרר ולהתפוגג.

זה לא דבר רע, זה רק חלק מהתהליך של הדואליות/ הקוטביות.

קצת כמו בית מלוכלך ומבולגן בתהליך של ניקוי… התוצאה הסופית היא בית נקי יותר.

אם נתקלתם בכעס בלתי מוסבר, עצבות, דיכאון, הכי פשוט זה לקחת את הזמן להכיר את האנרגיה הזו, להודות עליה ועל כל מה שלמדנו ממנה, ואז עם כוונה ואהבה לשחרר אותה אל היקום.   תוכלו לקרוא למלאך מיכאל ולהיעזר בו לתהליך זה .

תדרים נמוכים עולים על פני השטח לריפוי וכך התדר שלנו עולה, קבלו את השינוי באהבה, היו רכים וחומלים עם עצמכם ואפשרו לעצמכם להפוך לפרפרים בשמי הבריאה החדשה הממתינה שתפרוש כנפיים ותעוף!


באהבה גדולה 🙂


אם אתם מרגישים, כי המידע הזה מושך אתכם ואתם רוצים לדעת עוד,ולהבין עוד הכנסו לאתר לקרוא על האירועים הקרובים שלנו. ו׳איט פדר

מנטורית רוחנית בינלאומית מומחית בריפוי בצלילית ותדרים.

מפתחת שיטת הריפוי בקול וקערות הקריסטל (היזכרות- סאונד קריסטל הילינג), אותה היא מלמדת ברחבי העולם.

יוצרת מוזיקה לריפוי ומורידה מידע בשירה קוואנטית. מורה ותיקה ומוכרת להתפתחות רוחנית נשמתית.

מייסדת ובעלת האקדמיה הבינ״ל להיזכרות- אלכימיה בצלילים ושחרור מקארמה

bottom of page